کد خبر : 1991050 | 10 دی 1402 ساعت 18:55 | 3.6K بازدید | 3 دیدگاه

جواب کادر قبلی را نمی‌دهم اما؛

عبداللهی: بازیکنان هوادار حرفه‌ای و متعهد هستند

مربی هوادار تهران می‌گوید بازیکنان این تیم حرفه‌ای و دلسوزانه در تمرینات شرکت داشتند.

عبداللهی: بازیکنان هوادار حرفه‌ای و متعهد هستند

به گزارش "ورزش سه"، حمید عبداللهی، مربی تیم هوادار پس از پیروزی تیمشان برابر استقلال خوزستان در کنفرانس خبری گفت: پیش از هر چیز درگذشت ناگهانی خانم ملیکا محمدی را تسلیت می‌گویم. امیدوارم دیگر از این اتفاق‌ها نیفتد. نسبت به استایل بازی استقلال خوزستان آشنایی کامل داشتیم. می‌دانستیم که مدل بازی آنها چطور است. سعی کردیم در برنامه‌ریزی‌هایی که می‌کنیم از فضایی که می‌خواهیم استفاده کنیم. در بازی نساجی هم دو هیچ جلو بودیم و دقایق پایانی بازی مساوی شد. در آن بازی هم حق‌مان برد بود. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم چیزهایی که کادر فنی تشخیص داده بود برای بازی را در زمین دیکته کنیم.

عبداللهی ادامه داد: البته نباید از حق بگذریم که زمین بازی هم این اجازه را به ما داد. جا دارد از مسئولین ورزشگاه تشکر کنم. به نظرم یکی از بهترین زمین‌های ایران است‌. از بازیکنان تشکر می‌کنم. این برد قبل از پایان نیم فصل به ما کمک می‌کند که ثبات پیدا کنیم. شخصیت تیمی هوادار اینجای جدول نیست و امیدواریم با تلاش بیشتر از ما و بازیکنان بتوانیم در نیم فصل دوم نتایج بهتری بگیریم.

مربی جدید هوادار در خصوص اینکه محمود فکری بارها اظهار کرده بود که بازیکنان این تیم زندگی حرفه‌ای ندارند و مسئولیت‌پذیر نیستند گفت: با تمام احترامی که برای کادر قبلی دارم و همین‌طور تشکری که باشگاه از کادر قبلی انجام داد؛ نمی‌خواهم جواب کادر فنی قبلی را بدهم. احترامشان واجب است. نظر خودم را می‌دهم. من دیروز هم گفتم ما طی ۱۰ روز گذشته بازیکنانی دیدیم که بسیار حرفه‌ای رفتار می‌کنند. حرفه‌ای تمرین می‌کنند و خیلی متعهد هستند. مثل آقای شاکری، اسلامی، شجاعیان، علیرضا حقیقی و همه دوستان. چیزی که ما از آنها دیدیم این است که زندگی آنها بد نیست.

مربی هوادار افزود: تمرینات ما ساعت ۱۱ صبح برگزار می‌شد پس یعنی استراحت آنها خوب بوده است. من فکر می‌کنم تیم‌مان مهره‌های خوبی دارد. قطعا یک سری از خطوط‌مان باید اصلاح بشود.

عبداللهی در ادامه گفت: در این دو بازی چیزی که گفتیم را انجام دادند. در بازی با نساجی که نتیجه دو بر صفر، دو-دو شد شاید می‌توانستیم کارهای دیگری بکنیم. باید آمادگی بدنی بازیکنان را برای پلن بازی‌مان در نظر می‌گرفتیم و می‌شد نتیجه قبلی‌مان هم بهتر از این باشد.

دیدگاه‌ها