کد خبر : 1991072 | 10 دی 1402 ساعت 20:42 | 38K بازدید | 24 دیدگاه

حرکت غیرمنتظره مورینیو در ورزشگاه یوونتوس!

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، در جریانی دیدار تیمش مقابل یوونتوس در ورزشگاه آلیانز بارها با تحسین به تماشاگرانی که او را هو می‌کردند خیره شد.

حرکت غیرمنتظره مورینیو در ورزشگاه یوونتوس!

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو، مربی سابق اینتر و برنده سه گانه در سال 2010 با نراتزوری، یکی از بزرگترین "دشمنان" هواداران یوونتوس است. با این وجود، سرمربی پرتغالی قبل و بعد از دیدار شنبه در ورزشگاه آلیانز نهایت احترام را برای بیانکونری‌ها نشان داد. مورینیو روز جمعه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی یوونتوس و سرمربی آن ماسیمیلیانو آلگری را تمجید کرد و در روز بازی حتی تحسین بیشتری هم از خودش نشان داد.

شبکه خبری طرفداران یووه گزارش داده است که آقای خاص در ابتدا بارها به صورتی تحسین آمیز به هواداران اولترای یوونتوس خیره شده است با وجود اینکه تقریبا از دقیقه اول تا آخر آنها سرمربی پرتغالی رقیب را هو کردند و برایش سوت کشیدند. او حتی در مقطعی به این بخش نزدیک هم شد، البته این کار را فقط برای خوش و بش با یکی از اعضای کادر مکس آلگری و گپ زدن با ماتیا پرین انجام داد.

1973405

رم در نهایت روز شنبه در تورین با نتیجه 1-0 شکست خورد و مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی خود به  تماشاگران حریف تبریکی ویژه گفت: "در تورین دیواری برای رقیب وجود دارد و حتی ورزشگاه هم با ذهنیت برنده تیم را حمایت می‌کند. کل تماشاگران به این هاله دور تیم واقف هستند و آن را تقویت می‌کنند. آنها برای برد بازی می‌کنند و اگر دفاع هم بکنند مهم نیست، چون این در راستای هدفشان برای پیروزی است."

دیدگاه‌ها