کد خبر : 1991083 | 10 دی 1402 ساعت 21:11 | 6.3K بازدید | 38 دیدگاه

امتیازاتی را از دست دادیم که حق‌مان بود؛

مدافع آلومینیوم: فقط VAR چاره است

مدافع آلومینیوم از فدراسیون فوتبال درخواست کرد بودجه‌ای را به سیستم کمک داور ویدئویی اختصاص بدهند.

مدافع آلومینیوم: فقط VAR چاره است

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در شرایطی برابر ملوان بندرانزلی به تساوی ۱-۱ رسید که در دقایق پایانی مسابقه توانست گل دوم را به ثمر برساند اما این گل توسط داور پذیرفته نشد. مهران موسوی پس از این دیدار اظهار داشت: آخرین بازی نیم فصل بود و توانستیم یک بازی جان‌دار در کنار هواداران‌مان انجام بدهیم. حضور پرشور هواداران آن هم وسط هفته و سر ظهر خیلی به ما کمک کرد؛ این موضوع هم یک نیروی مضاعف است و هم از لحاظ روحی خیلی ما به ما کمک می‌کند. ما با آنالیز خوبی که کادرفنی داشت، توانستیم نقاط قوت ملوان را پوشش بدهیم و از نقاط ضعف‌شان استفاده کنیم.

ویدئو: 320922

او ادامه داد: در نیمه دوم بازی حساب‌شده‌ای داشتیم و توانستیم موقعیت‌های خوبی ایجاد کنیم و به تیرک دروازه بزنیم. در صحنه آخر هم یک گل سالم زدیم که متاسفانه مردود شد. الان همه بچه‌ها فیلم را از زوایای مختلف دیدند و هیچ برخوردی صورت نمی‌گیرد. دوباره ما روی این دروازه گل سالم زدیم و پذیرفته نشد. زمانی که آقای فخرالدینی سانتر می‌کند، آقا ناظمی عجله می‌کند و زود سوت می‌زند. ما متوجه نشدیم در آن صحنه چه دیده است؛ می‌گفت خطا دیده اما از زاویه پشت دروازه کاملا مشخص است که نه کسی می‌افتد و نه کسی به کسی می‌خورد.

موسوی سپس با تاکید بر لزوم ورود VAR به لیگ برتر عنوان کرد: ما در این نیم فصل، به خصوص در اراک، خیلی از داوری متضرر شده‌ایم. تصمیمات هم سهوی بوده و ما قضاوت نمی‌کنیم، اما تیم آلومینیوم واقعا از داوری‌ها متضرر شده و امیدوارم کمیته داوران، فدراسیون و دستگاه‌های ذی‌ربط فکری کنند و یا VAR اصلی را بیاورند و یا VAR وطنی درست کنند و به خودکفایی برسیم. باید کاری کنند.

وی افزود: با این درآمدهایی که فدراسیون دارد، طبیعتا می‌تواند VAR را بیاورد، اما نمی‌دانیم چه موانعی است. واقعا مشخص است که فوتبال به سمتی می‌رود که خیلی از تیم‌ها نمی‌توانند نتیجه زحمت‌شان را وسط زمین بگیرند. قطعا VAR به نیم فصل دوم نمی‌رسد اما خواهش بازیکنان لیگ این است که یک بودجه‌ای را به VAR تخصیص بدهند.

مدافع آلومینیوم در واکنش به اینکه با نتایج آلومینیوم، انتظارات از این تیم بالا رفته است، گفت: بحث رسانه بحث بزرگی است. ما به نسبت ملوانی که مانور رسانه‌ای رویش صورت گرفت، دیده نشدیم. ملوان تیم قابل احترامی است اما فکر می‌کنم با ما یکی دو امتیاز فاصله دارد. تیم جوان آلومینیوم اراک به لحاظ فوتبالی و به لحاظ نفرات شرایط خوبی دارد و تمام رسانه‌ها، داورها و اهالی فوتبال صحه گذاشتند که حق تیم آلومینیوم ۲۲ امتیاز نبوده است. واقعا ما یک‌سری امتیازات را از دست دادیم که حق‌مان بود؛ اگر ما حتی نصف امتیازات را داشتیم، جایگاه‌مان در جدول خیلی بهتر از این بود. این نشان می‌دهد که یک مجموعه اعم از مدیریت، کادرفنی و بچه‌ها کنار یکدیگر کار می‌کنند و امیدوارم در نیم فصل دوم با کار بیشتر بتوانیم عملکرد بهتری همراه با نتیجه‌های بهتری داشته باشیم.

دیدگاه‌ها