کد خبر : 1991084 | 10 دی 1402 ساعت 21:16 | 61K بازدید | 24 دیدگاه

بحران در آرسنال: دعوای ستاره‌ها وسط زمین! (عکس)

گابریل و دکلان رایس در جریان شکست امشب آرسنال مقابل فولام وسط زمین دعوا کردند.

بحران در آرسنال: دعوای ستاره‌ها وسط زمین! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال با شکست 2-1 خارج از خانه مقابل فولام نه تنها فرصت صدرنشینی را از دست داد بلکه به رده چهارم جدول سقوط کرد. این تیم با دو شکست پیاپی موقعیت خود را از صدرنشین لیگ برتر به تیمی در آستانه بحران تغییر داد.

و به نظر می‌رسد که آن‌ها در ابتدای بازی آماده انجام بازی تهاجمی و کسب پیروزی هستند. بوکایو ساکا در زمان مناسب در مکان مناسب قرار گرفت تا در یک ریباند به توپ ضربه بزند و توپچی‌ها را تنها پس از پنج دقیقه در کریون کاتج پیش بیندازند. اما این برتری دوام پیدا نکرد و آرسنال در هر نیمه یک گل دریافت کرد.

1973418
1973419

به نظر می‌رسد آرسنال در این بازی از آمادگی ذهنی مناسبی برخوردار نبود و به مرور بازیکنان این تیم تمرکز خود را روی مسابقه از دست دادند. 

فیلمی از بحث تند بین گابریل و دکلان رایس زمانی که بازی 1-1 مساوی بود منتشر شده است که نشان می‌دهد بازیکنان این تیم حتی قبل از دریافت گل دوم تحت فشار روانی قرار داشتند و نمی‌توانستند خونسردی خود را حفظ کنند. کمتر از دو دقیقه بعد از این بحث آرسنال گل دوم را دریافت کرد. بعد از گل دوم فولام توسط بابی رید هم ناامیدی در خط میانی آرسنال مشهود بود. آنها پر استرس و با چشمانی نگران بازی می‌کردند و نتوانستند تغییری درخور در شرایط بازی ایجاد کنند.

دیدگاه‌ها