کد خبر : 1991099 | 10 دی 1402 ساعت 22:42 | 4K بازدید | 4 دیدگاه

امیدوارم در نیم فصل دوم بخت با ما یار باشد؛

سلطانی‌مهر: استقلال خوزستان مستحق رتبه بهتری است

محمد سلطانی‌مهر می‌گوید استقلال خوزستان می‌تواند در تعطیلات نیم فصل به شرایط ایده‌آل برسد.

سلطانی‌مهر: استقلال خوزستان مستحق رتبه بهتری است

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان در هفته پانزدهم لیگ برتر با نتیجه دو بر صفر مقابل هوادار شکست خورد تا نیم فصل اول مسابقات را در قعر جدول به پایان برساند. محمد سلطانی‌مهر پس از این مسابقه گفت: بازی خوبی بود. بهترین فرصت بود که بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم و از انتهای جدول فاصله بگیریم. در نیمه اول ۳-۴ موقعیت خیلی خوب داشتیم که متاسفانه شانس با ما یار نبود و توپ‌هایمان به گل ننشست. بالاخره فوتبال است و هزار اتفاق. امیدواریم نیم فصل دوم تیم تقویت شود و جایگاه‌مان را جدول بهتر کنیم.

ویدئو: 320916

او که در ابتدای فصل از ذوب‌آهن به استقلال خوزستان منتقل شد، در این باره گفت: من یک پیشنهاد از استقلال تاجیکستان داشتم که در رسانه‌ها هم منتشر شد. از یکی دو تیم داخلی هم پیشنهاد گرفتم اما دوست داشتم امسال کنار آقای سیروس پورموسوی و آقای پیروانی حضور داشته باشم. بالاخره فوتبال است و انتخاب‌ها در مسیری که جلو می‌روی، خیلی مهم است. بالاخره یک چالشی بود و دوست داشتم این انتخاب را کنم.

سلطانی‌مهر درباره شرایط استقلال خوزستان عنوان کرد: به روزهای آینده امیدوارم و تلاشم را می‌کنم که به تیمم کمک کنم و تیمم را در جدول بالاتر ببینیم. ان‌شاءالله استراحت خوبی داشته باشیم و بتوانیم در نیم فصل دوم تیم را بالاتر ببینیم. هم خبرنگاران و هم دوستان و مربیان می‌گویند که تیم‌ ما خوب بازی می‌کند اما متاسفانه نتیجه نمی‌گیرد و فوتبال هم به نتیجه‌گیری برمی‌گردد. امیدوارم نیم فصل دوم بخت با ما یار باشد و بتوانیم نتیجه را به سود خودمان رقم بزنیم و تیم‌مان رده بالای جدول ببینیم.

هافبک استقلال خوزستان در پایان گفت: امیدوارم در این ۴۵ روز تعطیلی استراحت خوبی داشته باشیم. ما اول فصل چند مصدومیت طولانی مدت داشتیم که یکی از آنها خودم بودم. امیدوارم از این تعطیلات استفاده خوبی کنیم تا به جایگاه بهتری برسیم. همه تلاش‌مان را می‌کنیم که این تیم بالاتر بیاید، چون مستحق رتبه بالاتر در جدول هستیم.

دیدگاه‌ها