کد خبر : 1991110 | 11 دی 1402 ساعت 03:35 | 9.3K بازدید | 3 دیدگاه

استقلال خوزستانی‌ها به دنبال مقصد جدید

آبی‌ها در بازی با هوادار تهران نیز فرصت‌سوزی کردند تا حسرت بزرگی را در پایان تجربه کنند.

استقلال خوزستانی‌ها به دنبال مقصد جدید

به گزارش “ورزش سه”، استقلال خوزستان که طی دو بازی قبلی‌اش توانسته بود به چهار امتیاز دست یابد، در بازی با هوادار تهران نیز فرصت‌های ایده‌آلی برای گلزنی و کسب نتیجه داشت که یکی پس از دیگری از دست داد تا با دریافت دو گل، شکست تلخی را تجربه کند و در انتهای جدول کار را در نیم فصل پایان دهد.

سیروس پورموسوی پیش از این دیدار به بازیکنان خود اولتیماتوم داده بود که در این بازی از آخرین شانس خود برای همراهی دوباره با این تیم بهره ببرند. بازیکنان استقلال خوزستان نیز به واسطه جایگاهی که در جدول در اختیار داشتند نگرانی بزرگی را در نقل و انتقالات متوجه خود می‌دیدند، در تلاش بودند تا از این شرایط خلاصی یافته و با اتفاقی روشن آماده تعطیلات نیم فصل شوند.

با این حال شکست دور از انتظار برابر هوادار باعث شد تا پورموسوی ادامه همکاری با بازیکنان را بعد از تعطیلات منوط به تماس باشگاه اعلام کند و به نوعی می‌توان گفت به بیشتر بازیکنان تیمش سیگنال عدم همکاری برای نیم فصل دوم را داد.

باید دید برای نیم فصل دوم و در شرایطی که این تیم باید حریصانه برای تک تک امتیازات بجنگد، چه بازیکنانی بار دیگر پا به محل تمرین این تیم خواهند گذاشت و اجازه همراهی این تیم را خواهند یافت. هر چه هست در شرایط کنونی پورموسوی و تصمیماتش خبر از یک انقلاب بزرگ در لیست این تیم برای نیم فصل دوم می‌دهد تا آنها شانس‌های خود را برای بقا در لیگ برتر دنبال کنند.

دیدگاه‌ها