کد خبر : 1991112 | 10 دی 1402 ساعت 23:42 | 9.7K بازدید | 16 دیدگاه

کمر ما زیر اشتباهات خرد شده است؛

رجاییان: روی دروازه حباب کشیده‌اند که گل نزنیم!

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم پس از تساوی مقابل ملوان نسبت به قضاوت داوران اعتراض کرد.

رجاییان: روی دروازه حباب کشیده‌اند که گل نزنیم!

به گزارش "ورزش سه"، محمد رجاییان پس از تساوی ۱-۱ آلومینیوم برابر ملوان در سالن کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و با عصبانیت نسبت به مردود اعلام شدن گل دوم آلومینیوم در دقایق پایانی مسابقه اعتراص کرد.

او در ابتدا عنوان کرد: همان‌طور که دیدید دو تیم از مربیان بادانش و فنی استفاده می‌کنند و یک بازی کاملا شطرنجی و تاکتیکی بود. در این بازی‌ها که اختلاف گل، ده گل نمی‌شود. فکر می‌کنم حبابی سمت این دروازه کشیده‌اند و می‌گویند گل زدن برای آلومینیوم در این دروازه ممنوع. اصلا برای من قابل قبول نیست. از سه زاویه صحنه گل را بررسی کردیم؛ انگار نظر داور این است که دقیقه آخر بازی که دو تیم از حس و حال گلزنی افتاده‌اند، یک تیم نباید گل بزند. اصلا چنین چیزی نداریم. اختلاف امتیاز ما با حریف زیاد نیست و با همین امتیاز جای ما در جدول عوض می‌شود. نمی‌دانم این چه تصمیمی است.

رجاییان در ادامه با گلایه از تصمیم کوپال ناظمی گفت: صحنه را به آقای داور نشان دادم و ایشان هم یک آدم باشخصیت هستند که نمی‌خواهند اشتباه کنند، اما این اشتباهات کمر تیم ما را خرد کرده و نمی‌دانیم به چه کسی بگوییم. انقدر اشتباهات زیاد است که ما می‌توانیم با فیلم و مدرک و سند ثابت کنیم که اشتباهات داوری باز هم به ضرر ما بوده و چند آفساید و یک اخراج دیگر باید صورت می‌گرفت. به جرئت می‌گویم اگر آلومینیوم می‌توانست حقش را در بحث‌های داوری در نیم فصل اول بگیرد، یکی از دو تیم صدرنشین بود.

مدیرعامل آلومینیوم افزود: هواداران ما با عشق و علاقه می‌آیند اما فوتبال برای ما از عشق و علاقه به نکبت تبدیل می‌شود‌. تماشاگران و ما مجبور می‌شویم اعتراض کنیم. چند بار گفتم مطمئنم اینها عمدی نیست و اگر عمدی باشد باید به حال فوتبال تاسف خورد اما داوران باید دقت کنند. این شرایط اصلا خوب نیست. تیم‌ها تمرین می‌کنند و پیش فصل و میان فصل دارند و زحمت می‌کشند. واقعا نمی‌دانم چه بگویم. این گل صددرصد سالم است و کارشناسان می‌توانند ببینند و نظر بدهند. به نظر من حق تیم ما در این بازی ضایع شد‌.

او در پایان در پاسخ به این سوال که بهتر نیست خود باشگاه‌ها برای ورود VAR اقدام کنند، عنوان کرد: برای مثال در باشگاه ملوان یک نفر به عنوان راهبر این تیم است که آن شخص هم آقای فهمیده است و ملوانی‌ها باید از او تشکر کنند که سرمایه خوبی را آورده و تیم خوبی را برای مردم انزلی که حق‌شان است یک فوتبال این‌چنینی داشته باشند، بسته است. اما یک باشگاه‌هایی سهامدار و هیئت مدیره دارند و مقداری سخت است. ضمن اینکه قانون یکپارچگی سخت اجازه می‌دهد که ای موضوع در دو استادیوم اجرا شود و در بقیه استادیوم‌ها اجرا شوند. دیدید که بعضی از تیم‌ها برای همان یک بازی پرسپولیس و استقلال هم معترض بودند. قانونا باید بودجه و وامی اختصاص داده شود که این بساط جمع شود. ما نمی‌دانیم چه کار کنیم. بعضی از صحنه‌هایی هم که ما اعتراض می‌کنیم، صددرصد درست نمی‌کنیم؛ باشگاه آلومینیوم از آن باشگاه‌هایی است که سعی می‌کند به صحنه‌هایی که واقعا حقش ضایع شده، اعتراض کند.

دیدگاه‌ها