کد خبر : 1991127 | 11 دی 1402 ساعت 05:24 | 42.1K بازدید | 84 دیدگاه

محرومین سپاهان مجوز نگرفتند

علی‌رغم درخواست باشگاه سپاهان برای حضور بازیکنان محروم انضباطی‌اش، موفق به دریافت مجوز آنها نشد.

محرومین سپاهان مجوز نگرفتند

به گزارش “ورزش سه”، سپاهان که به دلیل عدم رعایت قانون سقف قرارداد در نهایت با تصمیم کمیته انضباطی و بازگشت چهار امتیاز کسر شده‌اش، شش بازیکن خود را محروم دید، امیدوار بود در تعامل با فدراسیون از این موضوع نیز عبور کند.

کمیته انضباطی بعد از پس دادن چهار امتیاز کسر شده از سپاهان و محرومیت شش بازیکن این تیم، اعلام کرده بود تنها در صورتی قادر به استفاده از آنها خواهند بود که اصلاحیه لازم در قراردادشان صورت پذیرد.

سپاهان اما در نامه‌ای عجیب خطاب به فدراسیون درخواست کرده بود مجوز حضور سه بازیکن از این جمع را در دیدار پایانی نیم فصل مقابل شمس آذر برای آنها فراهم شود و در ادامه آنها با توجه به صحبت‌های صورت گرفته با سرمربی تیم، سه بازیکن دیگر را در پنجره زمستانی به فروش خواهند رساند.

هرچند که به نظر می‌رسید این درخواست سپاهان موردتوجه و قبول کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال قرار نگیرد، اما باشگاه سپاهان از ساعاتی پیش مذاکراتی فشرده با بازیکنانی که مدنظرشان برای حضور در لیست فروش بود دنبال کرده بودند. برخلاف آنچه آنها تصور می‌کردند اما این مذاکرات با نتیجه مثبتی همراه نبود و سه بازیکن روبروی مدیران تیم خواهان حق و حقوق کامل خود برای فسخ قرارداد شدند تا این تیم با چالش بزرگی مواجه شود.

با این حال این تیم در شرایطی ساعاتی دیگر برابر شمس آذر قرار خواهد گرفت که بعید است فدراسیون مجوزی برای همراهی بازیکنان محروم این تیم صادر کند، مگر اینکه اتفاق عجیب و غیر قابل پیش‌بینی‌ای رخ دهد!

دیدگاه‌ها