کد خبر : 1991131 | 11 دی 1402 ساعت 06:28 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

افتخار می‌کنم سرمربی‌مان شجاعی است

گودرزی: برد مقابل استقلال خوزستان برای ما حیاتی بود

هافبک جوان هوادار مدعی است برتری در هفته پایانی نیم فصل این فرصت را به آنها داده تا با شرایط روحی بهتری راهی تعطیلات شوند.

گودرزی: برد مقابل استقلال خوزستان برای ما حیاتی بود

به گزارش “ورزش سه”، مهدی گودرزی، هافبک جوان هوادار، نمایشی موفق برابر استقلال خوزستان داشت و عملکرد او در این بازی با تمجید کادر تیم حریف که به استفاده از بازیکنان جوان شهره هستند نیز همراه شد. گودرزی درباره پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان کفت: انصافا باید بگویم یکی از بازی‌های خوب ما در این فصل بود. به عنوان یکی از کوچکترین اعضای این تیم تلاش کردم تا طبق خواسته کادرفنی به دنبال هدف تیم باشم. روز خوبی را در تمامی نقاط و پست‌ها پشت سر گذاشتیم و در کنار نمایش فنی، اتحادمان در کنار یکدیگر نیز نقش مهمی در کسب این برد داشت.

وی ادامه داد: خوشحالی من از این است که آخرین بازی نیم فصل را برنده شدیم. قطعا اگر به نتیجه نمی‌رسیدیم شرایط خوبی را در تعطیلات پشت سر نمی‌گذاشتیم و دل و دماغ استراحت هم نداشتیم. اما اکنون با انگیزه بیشتری منتظر شروع دوباره خواهیم بود و باید اتفاقات بهتری را در آینده رقم بزنیم. از این جهت برد مقابل استقلال خوزستان برای ما حیاتی بود و  یک اتفاق امیدوارکننده برای آینده خواهد بود.

گودرزی که در این بازی نیز با دوندگی و عملکرد مناسب در خط میانی، رضایت کادرفنی را در پی داشت، درباره حضور مسعود شجاعی به عنوان سرمربی جدید این تیم گفت: مسلما یک اتفاق فوق‌العاده در زندگی شخصی بنده است. شانس بزرگی داشته‌ام که در این سن با مربیان بزرگی کار کنم و آقای شجاعی هم در همین مدت کوتاهی که در تیم حضور داشته‌اند همه را شیفته خود کرده‌ است. یک بازیکن بزرگ در دوران فوتبالی که از دانش بالایی نیز برخوردار است و به شخصه دوست دارم ثانیه به ثانیه از کنار ایشان بودن را چیز جدیدی یاد بگیرم و از آن استفاده ببرم و افتخار می‌کنم که سرمربی‌ام ایشان هستند.

دیدگاه‌ها