کد خبر : 1991133 | 11 دی 1402 ساعت 06:39 | 19K بازدید | 9 دیدگاه

علی عدنان، یک هفته غیبت و بی‌خبری!

ستاره عراقی مس رفسنجان کجاست

ساکت الهامی در نشست خبری خود قبل از بازی با پرسپولیس اعلام کرد از بازیکن عراقی خود خبر ندارد.

ستاره عراقی مس رفسنجان کجاست

به گزارش "ورزش سه" برخی از بازیکنان عراقی لیگ برتر طی فصول گذشته بی‌نظمی‌هایی مرتکب شده بودند و با وجود کیفیت فنی بالایشان بعضا رفتارهایی مرتکب می‌شدند که عقد قرارداد با آنها از سوی مدیران باشگاه‌ها با انتقاد مواجه می‌شد.

البته بازیکنان منظم و حرفه‌ای عراقی هم در لیگ برتر داشته‌ایم که هم از نظر فنی شرایط خوبی داشتند هم اهل دیسیپلین تیمی بودند اما به صورت کلی غیبت‌های مکرر و بدون اطلاع در تمرینات یا دیر برگشتن از مرخصی در مورد بیشتر آنها مصداق داشته است.

حالا و در اتفاقی عجیب سرمربی مس رفسنجان قبل از بازی با پرسپولیس می‌گوید از بازیکن عراقی تیمش خبر ندارد.

علی عدنان ستاره 30 ساله عراقی در آستانه بازی حساس تیمش مقابل پرسپولیس در تمرینات حاضر نشده تا ساکت الهامی در مورد او بگوید: «هیچکس از علی عدنان خبر ندارد و گویا رفته است».

عدنان که بارها در تیم ملی عراق به عنوان مدافع چپ به میدان رفته بود بعد از نمایش ضعیف مقابل ملوان در شکست 4 بر یک خانگی مس در مصاف تیمش مقابل استقلال خوزستان روی نیمکت نشست.

1973510

این نیمکت نشینی در حالی برای ستاره عراقی اتفاق افتاد که او در هر 13 مسابقه قبلی تیمش به میدان رفته و در 8 مسابقه 90 دقیقه کامل در میدان بود. در واقع عدنان در 13 هفته ابتدایی لیگ برتر 965 دقیقه در میدان بوده و یکی از بازیکنان اصلی ساکت الهامی به حساب می‌آمده اما ظاهرا به خاطر نیمکت‌نشینی در بازی اهواز عصبانی شده و به عراق برگشته است.

عدنان سابقه بازی در سری آ ایتالیا و تیم‌هایی مثل آتالانتا و اودینزه را دارد و در سوپر لیگ ترکیه در تیم ریزه اسپور هم بازی کرده است. او قبل از حضور در فوتبال ایران در تیم‌های وایله دانمارک و روبین کازان هم بازی کرده بود.

دیدگاه‌ها