کد خبر : 1991147 | 11 دی 1402 ساعت 07:58 | 38.7K بازدید | 9 دیدگاه

گواردیولا: درباره این ستاره هم از من سوال بپرسید

با تایید پپ گواردیولا، جرمی دوکو، ستاره منچستر سیتی به‌زودی به تمرینات این تیم اضافه خواهد شد.

گواردیولا: درباره این ستاره هم از من سوال بپرسید

به گزارش "ورزش سه"، با بازگشت کوین دی‌بروینه پس از ۴ ماه، جرمی دوکو، ارلینگ هالند و جان استونز، مصدومان مهم منچستر سیتی در این روزها هستند.

دی‌بروینه در بازی سیتی برابر شفیلد یونایتد بر روی نیمکت حضور داشت و با اینکه فرصت به میدان رفتن برای تیمش را به دست نیاورد، اما طبق گفته گواردیولا، او مشکلی ندارد و در ۱ یا ۲ بازی آینده او را در ترکیب خواهیم دید.

زمان دقیق بازگشت ارلینگ هالند همچنان مشخص نیست. انتظار می‌رفت او برای بازی آخر سیتی در سال ۲۰۲۳ در لیست تیم حضور داشته باشد اما مصدومیتش کمی جدی‌تر بود و آن بازی را هم از دست داد. بر اساس گفته‌ها، او برای بازی برابر نیوکسل در روز ۱۳ ژانویه آماده بازی باشد. وضعیت جان استونز هم به همین گونه است و زمان بازگشت تقریبی او، اواسط ژانویه است.

1973522

جرمی دوکو، ستاره‌ای که هیچ‌کدام از خبرنگاران در نشست‌های خبری پپ گواردیولا توجهی به او ندارند نیز پیشرفت قابل توجهی در روند ریکاوری‌اش داشته است و به گفته گواردیولا او هم نزدیک به بازگشت است. گرچه سرمربی سیتی از اینکه خبرنگاران به این ستاره جوان کم‌توجهی کرده‌اند کمی شاکی است.

1973523

گواردیولا درباره دوکو گفت: «هیچ‌کس از من درباره دوکو نپرسیده است. فقط کوین و ارلینگ، کوین و ارلینگ. او به‌زودی در هفته‌های آینده به ترکیب برمی‌گردد. پزشکان کمی در مورد او محتاط هستند اما او بسیار سریع و عضلانی است و پیشرفت زیادی در مرحله رهایی از مصدومیت داشته است.»

دیدگاه‌ها