کد خبر : 1991162 | 11 دی 1402 ساعت 09:28 | 17.7K بازدید | 9 دیدگاه

جاه‌طلب هستیم و می‌خواهیم نتایج خوبی بگیریم

خط و نشان گلر تیم ملی امارات برای ایران

سنگربان امارات می‌گوید که آنها می‌خواهند با کسب نتایج مثبت، در جام ملت‌های آسیا شگفتی‌ساز شوند.

خط و نشان گلر تیم ملی امارات برای ایران

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی امارات که یکی از حریفان ایران در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا است، در یک بازی دوستانه با تک گل علی مبخوت از روی نقطه پنالتی، قرقیزستان را شکست داد. سنگربان اماراتی‌ها می‌گوید که پیروزی در بازی‌های دوستانه پیش از آغاز جام ملت‌ها، اهمیت زیادی دارد.

علی خسیف در گفت‌وگو با روزنامه امارات الیوم می‌گوید: کسب پیروزی‌های پیاپی تیم ملی در بازی‌های اخیر و پیش از آغاز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، باعث افزایش اعتماد به نفس بازیکنان می‌شود. ما یک بازی دوستانه بسیار مفید مقابل تیمی انجام دادیم که فوتبال خوبی ارائه می‌کند. اگرچه این یک بازی دوستانه بود و در این گونه مسابقات کسب پیروزی هدف اصلی نیست، اما اینکه تیم ملی به روند خوبش ادامه داده و به ششمین پیروزی متوالی خود از زمان آمدن پائولو بنتو دست یافته، اهمیت پیروزی در این مسابقه را بیشتر کرده است.

وی افزود: جا افتادن فرهنگ کسب پیروزی در شرایط مختلف، برای تیم ملی امارات بسیار مهم است، زیرا این برای تیم ملی بسیار مهم است تا در شرایطی که گاهی اوقات در سطح خوبی عمل نمی‌کند، به پیروزی برسد یا اگر با شرایط سختی روبه‌رو می‌شود، تیم به پیروزی برسد. در نتیجه کسب برتری برابر قرقیزستان آن هم در مرحله آماده سازی برای حضور در جام ملت‌های آسیا بسیار مهم است.

1973539

وی ادامه داد: می‌بینم که عملکرد بازیکنان به خوبی در حال پیشرفت است و دلیل اصلی آن را تعهد زیاد بازیکنان چه در تمرین و چه در اجرای دستورات مربی می‌دانم چرا که نظم و تعهد از مهم‌ترین پایه‌های موفقیت هر تیمی است و این چیزی است که من در حال حاضر در تیم می‌بینم.

دروازه‌بان باشگاه الجزیره با تاکید بر اینکه تیم ملی امارات برای حضور در جام ملت‌های آسیا آماده است، گفت: آماده ارائه سطوح خوبی در بزرگترین تورنمنت سطح قاره آسیا هستیم که بدون شک تورنمنت مهمی است. ما به نوبه خود، جاه‌طلبی داریم که نتایج خوبی در خور نام تیم ملی به دست آوریم. قصد داریم به کسب نتایج خوب در این مسابقات، به بالاترین نقطه مسابقات برسیم.

1973540

علی خسیف در پایان اظهارات خود را با ارسال پیامی برای هواداران تیم ملی امارات گفت: به هواداران این اطمینان را می‌دهیم که بازیکنان مصمم هستند هر چه دارند را در زمین ارائه کنند. من معتقدم تیم ملی در مسیر درستی قرار دارد و این را در دیدارهای گذشته چه رسمی و چه دوستانه، ثابت کرده‌ایم و تیم ملی در سطح خیلی خوبی ظاهر شده است. ما نشان دادیم که حتی اگر در یک مسابقه خوب نباشیم، توانایی کسب پیروزی را داریم و این نکته مثبتی است و باعث می‌شود قبل از شروع رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به خودمان اعتماد بیشتری داشته باشیم.

دیدگاه‌ها