کد خبر : 1991165 | 11 دی 1402 ساعت 09:37 | 108.4K بازدید | 101 دیدگاه

او می‌خواهد در اروپا بماند

پاسخ جهانبخش به پیشنهاد استقلال مشخص شد

علیرضا جهانبخش قصد دارد تا فصل را در تیم فعلی خود یعنی فاینورد به پایان برساند.

پاسخ جهانبخش به پیشنهاد استقلال مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازیکنانی که نامش در لیست زمستانی جواد نکونام برای حضور در استقلال دیده می‌شود، علیرضا جهانبهش است. ستاره ایرانی فاینورد که در این فصل چندان به میدان نرفت و پس از مصدومیت در دیدار تیم ملی برابر هنگ‌کنگ، دوران نقاهت خود را سپری می‌کند.

حالا روزنامه ایران ورزشی در خبری کوتاه مدعی شده که جهانبخش قصد ندارد فوتبال اروپا را رها کند و نه تنها این فصل را با لباس فاینورد به پایان می‌رساند، بلکه قصد دارد تا فصل بعد را نیز در قاره سبز به کار خود ادامه دهد و بدین ترتیب همانطور که از قبل نیز مشخص بود، حضور او در استقلال غیرممکن است.

ایران ورزشی نوشته است: با پایان چند بازی باقی‌مانده از هفته پانزدهم لیگ برتر، تیم‌ها وارد نقل و انتقالات می‌شوند تا نقاط ضعف خود را با جذب بازیکنان جدید برطرف کنند. استقلال هم از این قاعده مستثنی نیست و از چند روز قبل جواد نکونام لیستی را در اختیار باشگاه قرار داده تا برای جذب بازیکنان مورد نظر اقدام کنند.

از جمله بازیکنانی که نکونام نامش را در لیست قرار داده، علیرضا جهانبخش است. کاپیتان سوم تیم ملی ایران و بازیکن فاینورد هلند که به تازگی از بند آسیب‌دیدگی رها شده و به تمرینات برگشته است. جهانبخش قرار است همراه تیم ملی در جام ملت‌های آسیا شرکت کند و سپس به تمرینات فاینورد برگردد. قرارداد علیرضا با فاینورد تابستان 1403 تمام می‌شود و او به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند تیم جدید خود را انتخاب کند.

با این حال رسانه‌های هلندی معتقدند جهانبخش در نقل و انتقالات زمستانی جدا می‌شود و این تیم را ترک می‌کند. خبری که چند روز قبل توسط مدیربرنامه ستاره ایرانی فاینورد تکذیب شد. حالا هم او درباره شایعه حضور جهانبخش در استقلال می‌گوید: «تا این لحظه مذاکره‌ای انجام نشده و تماسی با ما نگرفته‌اند. ضمن اینکه علیرضا قصد دارد فصل را با فاینورد به پایان برساند. همچنین او علاقه‌مند است تا فصل بعد هم در اروپا بماند و فوتبالش را در یک تیم اروپایی ادامه بدهد.»

دیدگاه‌ها