کد خبر : 1991169 | 11 دی 1402 ساعت 10:00 | 21.7K بازدید | 24 دیدگاه

بدشانسی بزرگ در گل جنجالی هفته (عکس)

مهاجم تعویضی آلومینیوم دروازه ملوان را باز کرد، اما گل او با تصمیم بحث‌برانگیز داور مردود اعلام شد.

بدشانسی بزرگ در گل جنجالی هفته (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سیدمجتبی حسینی سعی داشت تیمش در آخرین مسابقه نیم‌فصل اول لیگ برتر به پیروزی مقابل ملوان انزلی دست پیدا کند و مدام تغییرات هجومی در ترکیب آلومینیوم به وجود آورد که حضور شروین بزرگ در لحظات پایانی با گلزنی آنها همراه بود، اما تصمیم بحث‌برانگیز داور نگذاشت تا این گل به تایید برسد.

شروین بزرگ یک دقیقه پس از اینکه جانشین مهدی لیموچی در ترکیب آلومینیوم اراک شد، با یک پرش بلند، ارسال دقیق میلاد فخرالدینی از روی ضربه ایستگاهی را با ضربه سر تماشایی تبدیل به گل کرد تا شادی در ورزشگاه امام اراک برپا شود، اما سوت کوپال ناظمی این جشن را از مهاجم تعویضی ایرالکو و هواداران‌شان گرفت.

1973546
1973545

این مهاجم که پس از تجربه حضور در صنعت نفت و مس کرمان به دنبال اولین گل فصل خود در بازی تعویضی برای آلومینیوم بود، ارسال فخرالدینی را با ضربه سر وارد دروازه ملوان انزلی کرد، اما یک سوت جنجالی نگذاشت تا گل اراکی‌ها به تایید برسد.

تصاویر منتشر شده از چند زاویه مختلف در زمان ارسال فخرالدینی و ضربه سر شروین بزرگ نشان نمی‌دهد خطایی اتفاق افتاده باشد و باید دید کوپال ناظمی در این صحنه چه دلیلی برای زدن سوت داشته و گل مهاجم آلومینیوم را تایید نکرده است.

دیدگاه‌ها