کد خبر : 1991174 | 11 دی 1402 ساعت 10:44 | 19.8K بازدید | 12 دیدگاه

سعید معروف یکی از بهترین مربیان دنیا می‌شود

محمود افشاردوست معتقد است الان زمان مناسبی برای سرمربیگری سعید معروف در تیم ملی نیست.

سعید معروف یکی از بهترین مربیان دنیا می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره به آخرین مراحل انتخاب سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران نزدیک شده‌ایم. پروسه خسته کننده‌ای که به نظر می‌رسد تا چند روز دیگر پرونده آن بسته خواهد شد.

محمود افشاردوست، مربی سابق تیم ملی والیبال یکی از حاضران در جلسه شورای فنی بود. او در این‌باره گفت: "پیاتزا را مربی موفقی نمی‌دانم. لورنزوتی از نظر کاراکتر و بازیکنان باسابقه‌ای که با او کار کردند، بهتر می‌تواند به والیبال ایران کمک کند. اقتدار لازم را دارد و برای صعود شانس کمی داریم، اما به معنای این نیست که تلاش نکنیم اما حداقل خوب بازی کنیم. ممکن است در این مقطع کوتاه اگر کسی شوک رفتاری و کاری به تیم دهد، تیم عملکرد خوبی بیابد. گربیچ هم باید بگویم که سرمربی زاکسا شد و قهرمان لیگ اروپا شد و پروجا سرمربی شد و در ادامه سرمربی تیم لهستان شد. او تجربه مربیگری داشت و نمی‌توان او را با دیگران مقایسه کرد."

1948926

افشاردوست در ادامه گفت: "ولاسکو سه سال بیکار بود اما تیم ملی را متحول کرد. تیم ملی ب باید پشتیبان تیم ملی الف باشد و برنامه‌هایش با تیم اصلی هماهنگ شود اما با شرایطی که ما از او می‌شناسیم آیا این شرایط را دارد که با سرمربی تیم الف هماهنگ باشد؟ باید برای معروف برنامه دیگری در نظر بگیریم و در سمینارهای مختلف فدراسیون جهانی حضور داشته باشد و در آینده یکی از بهترین مربیان والیبال دنیا می‌تواند باشد. باید از سعید معروف به عنوان سرمایه والیبال ایران و جهان استفاده کنیم. همان‌گونه جیبا اسطوره تیم می برزیل با فدراسیون جهانی والیبال همکاری دارد."

دیدگاه‌ها