کد خبر : 1991176 | 11 دی 1402 ساعت 10:56 | 14.1K بازدید | 21 دیدگاه

در پایان نیم فصل؛

مس سونگون سومین سرمربی را هم دید!

نیم فصل اول برای مس سونگون با دیروزی در دیدار جام حذفی خاتمه یافت.

مس سونگون سومین سرمربی را هم دید!

به گزارش “ورزش سه”، نیم فصل اول برای مس سونگون در حالی به پایان رسید که نماینده دوم شهر تبریز در رتبه سیزدهم به کار خود خاتمه داد تا در اولین فصل حضور در لیگ یک، دست‌کم از بقا در جدول مسابقات اطمینان داشته باشد.

با این حال نکته جالب در مورد مس سونگون، تغییرات متعدد روی نیمکت این تیم تبریزی است که آنها را تبدیل به یکی از بی‌ثبات‌ترین تیم‌های لیگ آزادگان کرده است.

تیم مس سونگون در دور رفت مسابقات چندبار تغییر در نیمکت سرمربیگری را تجربه کرد و پس از کنار رفتن مهدی بخشی‌زاده و عملکرد پر انتقاد امیر میرزاییان، حالا بختیار حسین‌زاده را در رآس کادرفنی خود می‌بیند.

1973553

حسین‌زاده که اهالی فوتبال در تبریز او را با چند حضور روی نیمکت تراکتور در دوران محمدرضا زنوزی می‌شناسند، سابقه کار در ماشین‌سازی را هم دارد اما حضورش در مس سونگون در جایگاه مدیریتی بوده است.

با این حال مس سونگون با حضور او موفق شد در جام حذفی یک برد به دست بیاورد و تیم فصل را با شرایط بهتر و پرامیدتری به پایان برساند. او که شناخت خوبی هم از فوتبال تبریز دارد، در این مدت شرایط روحی روانی بازیکنان مس را هم تغییر داده تا انگیزه آنها برای ادامه فصل را بالا ببرد.

این در حالی است که انتظار می‌رود مس سونگون به زودی سرمربی خود را معرفی کند و هنوز مشخص نیست که چه کسی به عنوان رهبر جدید نارنجی‌پوشان تبریزی انتخاب می‌شود اما مهم‌ترین نکته این است که شاید بهتر باشد این‌بار مدیران باشگاه ثبات را  هم در انتخاب خود در نظر بگیرند.

دیدگاه‌ها