کد خبر : 1991181 | 11 دی 1402 ساعت 11:12 | 16.6K بازدید | 10 دیدگاه

مالک جدید یونایتد هنوز به تن هاخ شک دارد!

اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، مایل است قرارداد جانی اونز تمدید شود اما سر جیم راتکلیف در مورد این اقدام مطمئن نیست.

مالک جدید یونایتد هنوز به تن هاخ شک دارد!

به گزارش "ورزش سه"، ستاره با تجربه ملی پوش ایرلند پس از قطع همکاری با لسترسیتی پس از سقوط آنها به چمپیونشیپ در فصل 2022-2023 بعد از 8 سال دوباره به یونایتد پیوست. اونز در ابتدا بدون قرارداد تمرینات خود را در کارینگتون آغاز کرد اما به اندازه کافی سرمربی را تحت تاثیر قرار داد تا با باشگاه سابقش دوباره قرارداد ببندد. او در دومین دوره حضور خود به یک بازیکن موثر و یک نیروی محرکه در رختکن تبدیل شده است. او به‌قدری خوب بوده است که اغلب به رافائل واران ترجیح داده می‌شود، که نشان دهنده اعتمادی است که تن هاخ به این مدافع کهنه‌کار دارد.

به گزارش دیلی استار، سرمربی هلندی دوست دارد به اونز تمدید یک ساله قرارداد پیشنهاد دهد. تصمیم برای تمدید قرارداد اونز بسیار مهم است و می‌تواند آزمونی برای نفوذ تن هاخ در رده‌های بالای مدیریتی یونایتد باشد، به‌خصوص با وجود سهام‌دار اصلی جدید باشگاه، سر جیم راتکلیف که اکنون در راس هیئت مدیره است و گفته می‌شود در مورد ادامه همکاری با تن هاخ تردید دارد.

1973563

با وجود اینکه راتکلیف هنوز این درخواست تن هاخ را رد نکرده است، تعلل او در پاسخ دادن به سرمربی فعلی یونایتد نشان از این دارد که سهام‌دار اصلی شیاطین سرخ هنوز به خوبی در مورد سرمربی جدید و تصمیماتش اطمینان ندارد و ترجیح می‌دهد مدت بیشتری عملکرد تن هاخ و تیمش را رصد کند.

دیدگاه‌ها