کد خبر : 1991207 | 11 دی 1402 ساعت 12:35 | 43.4K بازدید | 27 دیدگاه

احتمال تصمیمات سخت‌گیرانه در 2024

رئیس بارسلونا به سیم آخر می‌زند

طبق ادعای دیاریو اسپورت، خوان لاپورتا برای سر و سامان دادن به شرایط مالی بارسلونا احتمالا در تابستان تصمیماتی سختگیرانه در مورد تیم اول باشگاه خواهد گرفت.

رئیس بارسلونا به سیم آخر می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا در سال 2024 چالش‌های مهمی پیش رو دارد. نزدیک به سه سال پیش بود که او دوباره رئیس بارسلونا شد و توانسته شرایط مالی باشگاه را سر و سامانی بدهد، هرچند همچنان بارسلونا نمی‌تواند با بزرگان اروپا برای خریدهای گران‌قیمت رقابت کند.

1973602

رئیس در اولین اقدام سال قصد شکایت از شرکت آلمانی لیبرو را دارد که قرار بود 40 میلیون یورو برای خرید 10 درصد از بارسا استودیو پرداخت کند ولی زیر قولش زد اما یکی از مهم‌ترین چالش‌های او آماده کردن دو سوم ورزشگاه نوکمپ تا 29 نوامبر است. او وعده داده نوکمپ با ظرفیت 60 هزار نفر را در مقطع پایانی سال آماده میزبانی از بازی‌های بارسلونا کند تا تیم پس از یک سال و نیم به خانه‌اش برگردد.

لاپورتا اخیرا وعده داد که سال 2024 سالی پربارتر از لحاظ موفقیت‌های ورزشی برای بارسا خواهد بود و اینکه تلاش دارند بیشتر از دو جام کسب کنند. بارسا سال قبل توانست لالیگا و سوپرجام را فتح کند.

1971781

از نظر اقتصادی لاپورتا می‌خواهد به 859 میلیون یورو درآمدزایی و یازده میلیون یورو سود برسد که طبق ادعای اسپورت، سنگین‌ترین چالش لاپورتاست و به سختی بتواند به آن برسد. لاپورتا اگر بتواند به وعده‌های خود عمل کند، در سال 2026 بار دیگر در رقابت با ویکتور فونت برای ریاست بارسا، دست بالاتر را خواهد داشت.

اسپورت همچنین نوشته است که لاپورتا به اطرافیانش گفته است که تابستان ممکن است تصمیماتی سخت‌گیرانه برای تیم اول بگیرد و چند بازیکن مهم تیم را بفروشد. ژاوی نیز در صورت ناکامی بارسا در جام‌های مختلف، اخراج خواهد شد. همچنین تمدید با الکسیا پوتیاس، ستاره تیم زنان باشگاه، نیز چالش بزرگ دیگر رئیس خواهد بود.

دیدگاه‌ها