کد خبر : 1991209 | 11 دی 1402 ساعت 12:45 | 25.8K بازدید | 18 دیدگاه

بازی تمام می‌شود؟

دژاوو، اکران فیلم جدید کیلیان امباپه!

انگار دو سال پیش و در ژانویه 2022 هستیم اما هنوز مشخص نیست فیلم جدید کیلیان امباپه چه پایانی خواهد داشت.

دژاوو، اکران فیلم جدید کیلیان امباپه!

به گزارش "ورزش سه"، سال 2022 و در ژانویه هستیم. امباپه می‌توانست با هر تیمی وارد مذاکره شود چون قراردادش با پی اس جی در پایان فصل به اتمام می‌رسید. شایعه و گمانه‌زنی‌ها در مورد انتقالش به رئال شروع شد ولی برخورد رئال و پی اس جی در یک هشتم نهای لیگ قهرمانان باعث شد تا امباپه تصمیم نهایی خود را به تعویق بیندازد. پی اس جی به شکلی دردناک برابر رئال حذف شد  و به نظر می‌رسید امباپه قطعا در پایان فصل راهی رئال می‌شود اما در آخرین بازی فصل او قراردادش را تمدید کرد.

1973130

حالا به ژانویه 2024 رسیده‌ایم و شرایط امباپه دقیقا مثل دو سال پیش است. او از امروز دوباره می‌تواند با رئال و هر تیم دیگری وارد مذاکره شود. از دو سال پیش خیلی چیزها در پی اس جی تغییر کرده است. دیگر نه مسی و نه نیمار در پاریس نیستند و سیاست انتقالاتی باشگاه جذب بازیکنان جوان و مستعد است. لیگ قهرمانان نیز همچنان برابر پی اس جی مقاومت کرده و این تیم نتوانسته قهرمان این رقابت‌ها شود. هدف بزرگ امباپه در پی اس جی فتح همین جام است.

1971202

در سالی که یورو 2024 و المپیک پاریس را پیش رو داریم و امباپه قرار است رهبر فرانسه در هر دو تورنمنت باشد، همه منتظر تصمیم نهایی امباپه هستند. رئال فقط همین ژانویه منتظر او خواهد ماند در حالی که پاریس قصد تمدید بلندمدت با او را دارد. تمدیدی که اصلا منتفی نیست و امباپه اگر این‌بار پای قرارداد را امضا کند، برای مدتی طولانی‌تر با پی اس جی خواهد ماند. 

همه چیز مثل 2022 است اما چیزی که هنوز مشخص نیست، سناریوی جدید ستاره فرانسوی است. تمدید دوباره یا بالاخره انتقال به رئال؟

دیدگاه‌ها