کد خبر : 1991218 | 11 دی 1402 ساعت 13:22 | 10.5K بازدید | 4 دیدگاه

رنگرز: الی ماشاءالله بی‌اخلاقی دیدیم

گلایه سرمربی تیم ملی از عبدولی و بالی‌تبار

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در دیدار با وزیر ورزش بدون نام بردن از سعید عبدولی و عادل بالی‌تبار، گفت: در رشته‌ای پهلوانی مثل کشتی که باید مقید به ارزش‌های اخلاقی باشند ما الی ماشاءالله از قهرمان المپیک‌مان تا مربی که باید معلم باشد، بی‌اخلاقی دیدیم.

گلایه سرمربی تیم ملی از عبدولی و بالی‌تبار

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در جریان دیدار سفیران فرهنگی ورزش ایران با وزیر ورزش و جوانان، حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران نیز حضور داشت و در صحبت‌های خود شدیدا از اتفاقات رخ داده در جریان رقابت‌های انتخابی تیم ملی در قم گلایه کرد.

در جریان برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی، سعید عبدولی مربی تیم خوزستان به عنوان تنها عنوان‌دار المپیک در سالن رقابت‌ها، شدیدا از داوری این رقابت‌ها انتقاد داشت و عادل بالی‌تبار مربی سابق تیم ملی نیز پس از شکست ناصر علیزاده ضمن درگیر شدن با عوامل برگزاری این مسابقات و انتقاد شدید به داوری، الفاظ زشتی را خطاب به کادر فنی تیم ملی به کار برد.

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در جلسه سفرای فرهنگی ورزش، در بخشی از صحبت‌های خود خطاب به کیومرث هاشمی وزیر ورزش، گفت: در رشته‌ای پهلوانی مثل کشتی که باید مقید به ارزش‌های اخلاقی باشند ما الی ماشاءالله از قهرمان المپیک‌مان تا مربی که باید معلم باشد، بی‌اخلاقی دیدیم.

سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته نیز در این دیدار گفت: متاسفانه تاکنون آنطور که باید به‌صورت جدی بر روی بحث فرهنگ در ورزش ایران کار نشده است.

غلامحسین پیروانی، پیشکسوت فوتبال ایران، نیز خاطرنشان کرد: احترام‌ها شکسته شده و هر کس هر طور که دلش خواست به دیگران بی‌احترامی می‌کند.

دیدگاه‌ها