کد خبر : 1991226 | 11 دی 1402 ساعت 13:55 | 64.9K بازدید | 24 دیدگاه

انتقال میراندا ماند برای تابستان

میلان حال بارسلونا را گرفت!

بارسا امیدوار بود از انتقال میراندا به میلان 1.6 میلیون یورو سود کند ولی باشگاه ایتالیایی قصد دارد تا تابستان صبر کند و مدافع چپ اسپانیایی را رایگان جذب کند.

میلان حال بارسلونا را گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، بارسا منتظر تحرکاتی است که ممکن است در این بازار زمستانی رخ دهد. باشگاه کاتالان درصدی از فروش چندین بازیکن را دریافت خواهد کرد که زمانی در عضویت خودش داشت و اکنون برای تیم‌های دیگر بازی می‌کنند. این موارد مربوط به ژان کلر تودیبو، عبده و خوان میراندا است که بارسلونا امیدوار است بتواند از طریق آنها کسب درآمد کند.

1961828

با این حال، یکی از این گزینه‌ها پیچیده شده است. این مربوط به انتقال میراندا از بتیس به میلان است که بارسا 40 درصد از فروش آینده او را برای خودش رزرو کرده است. مدافع کناری بتیس از تابستان گذشته در فهرست خرید میلان قرار دارد. در ایتالیا حتی اطمینان می‌دهند که او با میلان به توافق قطعی رسیده اما این توافق برای تابستان است. میلان با میراندا قراردادی پنج ساله با دستمزد دو میلیون یورویی امضا خواهد کرد و تا تابستان که جذبش رایگان شود، صبر خواهد کرد. به این ترتیب از انتقال میراندا هیچ سودی به بارسلونا نخواهد رسید.

بتیس از میلان برای فروش میراندا در این زمستان 4 میلیون یورو می‌خواهد که 1.6 میلیون یورو به بارسا خواهد رسید ولی باشگاه ایتالیایی این مبلغ را بالا می‌داند و به همین دلیل انتقال میراندا در ژانویه را باید منتفی دانست.

دیدگاه‌ها