کد خبر : 1991269 | 11 دی 1402 ساعت 17:06 | 14.8K بازدید | 8 دیدگاه

فخرالدینی خطرناک‌تر از همه مهاجمان لیگ! (عکس)

مدافع راست آلومینیوم نمایش درخشانی در جریان دیدار مقابل ملوان انزلی داشت.

فخرالدینی خطرناک‌تر از همه مهاجمان لیگ! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در تساوی مقابل ملوان انزلی نمایش خوبی داشت و توانست بازی هجومی انجام بدهد، اما حملات این تیم فقط یک گل به همراه آورد، اما در همین دیدار میلاد فخرالدینی یکی از بهترین عملکردهایش را به ثبت رساند و موفق به گلزنی هم شد.

میلاد فخرالدینی که سومین سال حضورش در آلومینیوم اراک را زیر نظر مجتبی حسینی پشت سر می‌گذارد، در دیدار روز گذشته مقابل ملوان انزلی بارها با نفوذ از سمت راست زمین و پشت سر پدرام قاضی‌پور خطرناک ظاهر شد و توانست موقعیت‌سازی کند که یکی از حرکت‌های سریع او در نیمه اول منجر به خطای پنالتی حسین صادقی روی او شد.

1973706

فخرالدینی پس از اینکه توانست پنالتی بگیرد، با یک شوت مطمئن به مرکز دروازه ملوان انزلی موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند و در نیمه دوم هم این شانس را داشت که دو پاس گل بدهد که با بدشانسی این اتفاق برای او نیفتاد.

این مدافع سابق استقلال که قبل از این دیدار موفق شده بود یک گل به ثمر برساند و یک پاس گل بدهد، برابر ملوان انزلی هم این فرصت را به دست آورد تا اتفاقی مشابه با دیدار هفته سوم مقابل هوادار را تجربه کند، اما یک پاس او در نیمه دوم برای مهدی لیموچی به تیرک اصابت کرد و یک ارسال او در لحظات پایانی و گلزنی شروین بزرگ هم به تایید نرسید تا پاس گل برای فخرالدینی ثبت نشود.

دیدگاه‌ها