کد خبر : 1991298 | 11 دی 1402 ساعت 19:00 | 5.5K بازدید | 27 دیدگاه

هیچ پیشنهادی در نقل و انتقالات ندارم

گلزن شمس آذر: به برد سپاهان قانع نیستیم

رحمان جعفری می‌گوید شمس آذر در نیم فصل دوم هم به دنبال تکرار عملکرد خوب خود خواهد بود.

گلزن شمس آذر: به برد سپاهان قانع نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، رحمان جعفری که گل پیروزی شمس آذر مقابل سپاهان را به ثمر رساند، پس از بازی گفت: بازی بسیار سختی بود. سپاهان تیم صدر جدول است و بیشترین بازیکنی هم که به تیم ملی دعوت شده، از سپاهان بوده است. حریف قدرتمندی بودند و بازی سختی داشتیم اما به لطف خدا و هوادارانی که امروز سنگ تمام گذاشتند، پیروز شدیم.

او با اشاره به حضور پرشور هواداران شمس آذر ادامه داد: در هیچ مسابقه‌ای چه پارسال و چه امسال، این جو فوق‌العاده‌ را نداشتیم و جدا دارد از هواداران تشکر کنیم. خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم.

جعفری درباره واکنش‌های خوب نیازمند که مانع به ثمر رسیدن گل دوم شمس آذر شد، گفت: نیمه اول و بعد از گل خیلی موقعیت‌ داشتیم اما نیازمند هم گلر تیم ملی است و طبیعی بود.

1958784

بازیکن شمس آذر در وا‌کنش به این سوال که آیا این تیم می‌تواند در ادامه به عملکرد خوب خود ادامه بدهد، گفت: ما ۸ بازی نباخته بودیم و اینطور نیست که به یک یا دو بازی قانع باشیم و سیر شویم. هر بازی برای برد و سه امتیاز می‌رویم و برایمان فرقی ندارد مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم. تلاش می‌کنیم که این روند را ادامه بدهیم.

او در پایان در پاسخ به اینکه آیا پیشنهادی از تیم‌های دیگر دریافت کرده است، عنوان کرد: الان خیلی زود است که تصمیم بگیریم و ۴۰-۵۰ روز هم نقل و انتقالات است. فعلا پیشنهادی ندارم.

دیدگاه‌ها