کد خبر : 1991306 | 11 دی 1402 ساعت 19:24 | 40K بازدید | 85 دیدگاه

حاج‌ملک این کلمه را به من گفت

کاپیتان سپاهان موضوع را باز کرد: داور فحش داد!

محمد کریمی می‌گوید حمید حاج‌ملک خطاب به او از الفاظ زشتی استفاده کرده و باید محروم شود.

کاپیتان سپاهان موضوع را باز کرد: داور فحش داد!

به گزارش "ورزش سه"، محمد کریمی پس از شکست یک بر صفر سپاهان برابر شمس آذر در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره شرایط سپاهان گفت: اطراف سپاهان حاشیه خیلی زیاد است اما من می‌خواهم یک چیزی درباره آقای حاج‌ملک، داور بازی، بگویم. ایشان داور بازی است و باید آرامش داشته باشد، اما متاسفانه به من الفاظ خیلی رکیکی می‌گوید که من شرمم می‌شود به زبان بیاورم.

ویدئو: 321003

او توضیح داد: به من می‌گوید دهنت را ببند، به من می‌گوید خفه شو. حرف‌های خیلی زشتی به من می‌گوید که دو کلمه است؛ کلمه اول شعر و کلمه دوم را خودشان بدانید. دقیقا همین کلمه را به من گفته و من این گله را به ناظر بازی داشتم. باید این داور محروم شود.

کریمی با اشاره به گل مردود سپاهان گفت: یک گله از آقای منصوری، کمک یک بازی، دارم. ایشان داور بین‌المللی است و دو جام جهانی رفته است؛ این چه آفسایدی است که می‌گیرد؟ ما هیچ کجای دنیا ندیدم گل سالم را آفساید اعلام کنند.

او همچنین درباره بازگشت امتیازات سپاهان و محرومیت بازیکنان این تیم عنوان کرد: چهار امتیاز که اصلا نباید کم می‌شد. به ناحق کم کردند که حاشیه دور تیم ما بیاید. از آن طرف شش بازیکن را چرا محروم‌ می‌کنید؟ اگر قرار بود محروم باشند چرا از اول فصل بازی کردند؟ این چه لیگی است؟ اگر قرار است بعضی تیم‌ها اینطور جام ببرند، ما تفریحی بازی کنیم و اینقدر عصبی نشویم. خودمان هم مانده‌ایم.

بازیکن سپاهان در ادامه گفت: یک بحث دیگر اینکه اصلا ناظر بازی چرا اجازه می‌دهد هواداران تیم حریف بغل هواداران تیم ما بنشینند و سنگ پرتاب کنند. خون از دماغ کسی می‌آمد، چه کسی می‌خواست جوابگو باشد؟ بعد هم آقای ناظر‌ می‌گوید به خاطر من به زمین بروید. به خاطر شما باید دیگر چه کار کنیم؟ ایشان می‌گوید برخی بلیت نداشتند و داخل آمدند. شما چه مسئولی هستی که می‌گذارید بدون بلیت بیایند؟ شما مسئول چه کاری هستی؟ فقط می‌آیی که تماشا کنی؟

دیدگاه‌ها