کد خبر : 1991311 | 11 دی 1402 ساعت 19:36 | 73.6K بازدید | 354 دیدگاه

غیرممکنی که انجام شد: استقلال قهرمان نیم فصل

تیم فوتبال استقلال در غیرمنتظره‌ترین حالت ممکن با شایستگی نیم‌فصل اول فوتبال ایران را با صدرنشینی تمام کرد.

غیرممکنی که انجام شد: استقلال قهرمان نیم فصل

به گزارش "ورزش سه"، با شکست سپاهان و تساوی پرسپولیس در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال به عنوان صدرنشین، قهرمان نیم‌فصل اول لیگ برتر شد.

آبی‌ها که با پیش‌فصل پرچالش و پر از درگیری داخلی و بیرونی بین ارکان تیم و حواشی مختلف کمتر کسی را به یک فصل خوب امیدوار نگه داشته بودند، شروع فوق العاده‌ای در لیگ داشتند از چهار بازی اول لیگ سه پیروزی به دست آوردند. در ادامه تعویق بازی‌های این تیم هم آنها را از فرم ایده‌آل دور نکرد.

1973802

شاگردان نکونام که تنها یک بار در طول نیم فصل اول شکست خورده بودند، با پیروزی برابر تراکتور به عنوان یکی از چهار ضلع قهرمانی و البته برد ملوان به عنوان یکی از غول‌کش‌های لیگ برتر، از رقبای خود فاصله گرفتند و ضمن شکست‌ناپذیری از هفته سوم لیگ به این سو، در نهایت نیم‌فصل را با میانگین بیشتر از دو امتیاز برای هر بازی تمام کردند.

این نتیجه از این جهت غیرمنتظره بود که استقلال به نسبت رقبای مستقیم خود در نقل و انتقالات فروغ کمتری داشت تا جایی که برخی از بازیکنان لیست مازاد سرمربی استقلال به تیم برگشتند تا نکونام کارش را با همان نفرات ادامه دهد.

1973803

از طرف دیگر استقلال در طول فصل هم با حواشی مختلفی درگیر بود و به خصوص در روز های آخر نیم فصل اول استرس کسر امتیاز در کمیته انضباطی و حاشیه‌هایی چون اتهام جعل به مدیران این باشگاه، تیم را هم تحت تاثیر قرار داده بود اما فارغ از همه این مسائل نکونام و شاگردانش با 32 امتیاز لیگ را در نیم فصل اول تمام کردند تا با صدرنشینی، به استقبال جام قهرمانی آسیا و تعطیلات بروند.

دیدگاه‌ها