کد خبر : 1991321 | 11 دی 1402 ساعت 20:06 | 66.1K بازدید | 87 دیدگاه

فتاحی: از جاودانی به کمیته اخلاق شکایت کردیم

آقای خطیر! بدان درباره چه تیمی حرف می‌زنی

سرپرست سپاهان پس از شکست برابر شمس آذر واکنش تندی به اظهارات رضا جاودانی و علی خطیر داشت.

آقای خطیر! بدان درباره چه تیمی حرف می‌زنی

به گزارش "ورزش سه"، رضا فتاحی، سرپرست باشگاه سپاهان، پس از شکست جنجالی طلایی‌پوشان مقابل شمس آذر به خبرنگاران گفت: اتفاقاتی در قزوین رخ داد که من مشابه آن را در فوتبال ایران ندیده بودم. مگر می‌شود هواداران تیم حریف با پیچ‌هایی که از صندلی‌ها باز می‌کنند، به سر هواداران ما بزنند؟ این چه میهمان‌نوازی‌ای است؟ زیر سکوی خانم‌ها ۲-۳ تا خالی بود اما حتما باید تماشاگران حریف چسبیده به هواداران ما باشند؛ معلوم است که درگیری می‌شود. الان زدند شیشه‌های اتوبوس ما را داغون کرده‌اند.‌ چه کسی می‌خواهد جواب بدهد؟ این چه میهمان‌نوازی‌ای است؟ اتوبوس ما را دقیقا از کنار گیت هواداران به داخل استادیوم آوردند. مگر می‌شود؟

ویدئو: 321013

او ادامه داد: از کجای فوتبال بگویم؟ اینکه قبل از بازی سیرجان چهار امتیاز به ما می‌دهند و دو بازی بعد شش امتیاز از ما می‌گیرند. ما تا ساعت یک ربع به دو نمی‌دانستیم سه بازیکن‌مان بازی می‌کنند یا نه. بازیکن با چه حال و هوایی بازی کند؟ شما که پنج ماه رای را نگه داشتید، یک‌ هفته هم‌ نگه می‌داشتید. می‌خواستید تیم ما اینطور شود؟ این هوادار گناه دارد. این هوادار ۷۰۰ کیلومتر راه آمده که یک بازی ببیند. این رای صددرصد روی تیم ما اثر گذاشته است.

فتاحی در خصوص تخلف‌های باشگاه سپاهان عنوان کرد: ما هیچ تخلفی نکردیم. قاطعانه می‌گویم باشگاه سپاهان هیچ تخلفی نکرده است، همان‌طور که بقیه باشگاه‌ها تخلف می‌کنند!

او درباره اظهارات علی خطیر نیز گفت: آقای خطیر اشتباه می‌کنند درباره سپاهان صحبت می‌کنند. ایشان بداند سپاهان کیست و بعد صحبت کند.

سرپرست سپاهان درباره قرارداد پیام نیازمند گفت: همه اینها دروغ است و از آقای جاودانی هم به کمیته اخلاق شکایت کردیم.

وی با اشاره اخراجی‌های سپاهان در این مسابقه گفت: آقای منصوری، شما که جام جهانی رفتی، از تو بعید است. آفساید را یک متر پر کرده و در دقیقه ۹۴ بازی آفساید می‌گیری؟ تو یک سال پیش جام جهانی قضاوت کردی.

فتاحی درباره اصلاح قراردادهای سپاهان گفت: قراردادها اصلاح شده و سه بازیکن را تحویل فدراسیون دادیم. فدراسیون فوتبال هم ساعت یک ربع به دو به آقای محمودزاده اعلام کردند و مجوز سه بازیکن ما صادر شد.

او در واکنش به اینکه دقایقی قبل گفت قراردادها مشکل نداشت، اما حالا می‌گوید اصلاح شده‌اند، گفت: قراردادهای فصل اول ما هیچ مشکلی نداشت و قراردادهای سال دوم اصلاح شد. همان‌طور که آقای صالحی اعلام کرد، سپاهان سقف بودجه را رعایت کرده و بحث فقط روی سال دوم بود که سه بازیکن امروز اصلاح شد و امروز به ناظر بازی اعلام کردند سه بازیکن مشکلی ندارند.

فتاحی در‌ پاسخ به اینکه آیا پرسپولیس و استقلال سقف بودجه را رعایت کرده‌اند، گفت: اصلا رعایت نکرده‌اند. من یک سوال دارم. شما باور می‌کنید یک بازیکن‌شان ۱۶۰ میلیون تومان گرفته باشد؟

سرپرست سپاهان درباره اینکه این تیم فصل بعد به مشکل نمی‌خورد، گفت: نه، هیچ مشکلی نمی‌خورد.

او در خصوص داوری مسابقه با شمس آذر گفت: همین الان باشگاه بیانیه داد و اعتراضیه را هم همین امشب به کمیته داوران اعلام می‌کند اما چه فایده؟

فتاحی در خصوص اظهارات جاودانی نیز گفت: اصلا این عدد خنده‌دار است. اصلا نمی‌توانم چیزی بگویم. این عدد خنده‌دار است.

دیدگاه‌ها