کد خبر : 1991326 | 11 دی 1402 ساعت 20:12 | 6.2K بازدید | 14 دیدگاه

پایان نیم فصل مس: ضعیف‌تر از سه دوره قبلی

ساکت و امیدواری مس برای نیم فصل دوم

تیم مس رفسنجان در پایان نیم فصل شمار امتیازات خود را به عدد ۱۵ رساند.

ساکت و امیدواری مس برای نیم فصل دوم

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان، نماینده نارنجی‌پوش 4 سال اخیر فوتبال ایران که پس از سه فصل حضور محمد ربیعی به عنوان سرمربی این تیم، در آغاز فصل قرار شد ساکت الهامی هدایت این تیم را عهده بگیرد و لیگ بیست و سوم با چهره‌ای جدید برای مس شروع شود. مس در آخرین دیدار خود در نیم فصل اول برابر پرسپولیس با نتیجه 1-1 موفق شد از مدافع عنوان قهرمانی، یک امتیاز به غنیمت بگیرد تا با 15 امتیاز در 15 بازی، در رتبه دهم جدول باشد.

پسران الهامی برای پیروزی در این لیگ تا هفته پنجم و رویارویی با آلومینیوم اراک منتظر ماندند. 1 برد، 2 تساوی و 2 باخت هرگز نتیجه‌ای نبود که هواداران رفسنجانی از آن آرامش داشته باشند و این روند در ادامه فصل هم ادامه داشت. مس رفسنجان از تیم‌های آلومینیوم اراک، ذوب آهن، پیکان و فولاد 3 امتیاز گرفت و آخرین 3 امتیازش را نیز 6 بازی قبل کسب کرد.

1973826

این تیم در جدال با بالانشین‌های جدول، به استقلال، سپاهان، ملوان و تراکتور باخت و تنها از پرسپولیس امتیاز گرفت. این عملکرد در قیاس با سه فصل دیگر عملکرد ضعیف‌تر از دوره‌های قبل ارزیابی می‌شود، چرا که مس در سه دوره قبلی حداقل در نیم فصل 22 امتیاز گرفته بود و به غیر از لیگ نوزدهم که هشتم شد، دو دوره دیگر را پنجم تمام کرد.

پیش‌بینی می‌شد الهامی زمستان سختی در دل کویر داشته باشد و از طرفی مشخص می‌شد که مس تحت هدایت الهامی تا چه میزان احتمال طلا شدن دارد، اما حال 1 امتیاز در 6 بازی هرگز نتیجه قابل پسندی نیست. این احتمال وجود دارد که نیم فصل برای مسی‌ها، بازاری شلوغ باشد و همچنین حضور در جام حذفی، تورنمنت مخصوص ساکت الهامی، باعث می‌شود ارزیابی اصلی را به نیمه دوم فصل واگذار کنیم و آنجا مسِ الهامی را در کفه ترازو مورد سنجش قرار دهیم.

عکاس: حمیدرضا مهدی‌زاده اردکانی

دیدگاه‌ها