کد خبر : 1991333 | 11 دی 1402 ساعت 20:26 | 33.1K بازدید | 14 دیدگاه

ملی‌پوش سابق آرژانتین دعوت مسی به آمریکا را رد کرد!

مارکوس روخو، ستاره تیم بوکاجونیورز، پیشنهاد تیم اینترمیامی را رد کرده است.

ملی‌پوش سابق آرژانتین دعوت مسی به آمریکا را رد کرد!

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی این روزها سه همبازی سابقش را در اینترمیامی در ‏کنار خود دارد: جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس و لوئیس سوارز. اما مسی همچنان به ‏دنبال اضافه کردن هم‌تیمی‌های قبلی خود به اینترمیامی است. ‏این بار مسی از یکی از هموطنان و هم‌بازی‌های سابقش در تیم ملی آرژانتین خواسته که به تیم شهر میامی بپیوندد. علاوه بر مسی، تاتا مارتینو هم با این ستاره تماس گرفته و درخواست خود را مطرح کرده است. روخو سابقه بازی در منچستریونایتد را دارد و برای این تیم 122 بار به میدان رفته است. او در حال حاضر به کشورش برگشته و پیراهن بوکا جونیورز را به تن می‌کند و بازی‌های خوبی را برای این تیم انجام داده است.

1973846

با اینکه چشم‌انداز بازی در کنار لیونل مسی برای هر بازیکنی، به خصوص آرژانتینی‌ها، می‌تواند بسیار جذاب باشد، اما به گفته شبکه خبری بوکا این ستاره به خوان رومن ریکلمه، سرمربی تیمش، اعلام کرده که در آرژانتین و با بوکا می‌ماند و می‌خواهد علی رغم ناکامی در فصل جاری، برای فصل بعد برای قهرمانی تیمش و رسیدن به کوپا لیبرتادورس تلاش کند.

ستاره آرژانتینی خواهان بسیاری دارد. از جمله پالمیراس برزیل که این ستاره درخواست این باشگاه برزیلی را هم رد کرده است تا با بوکا به عناوین بزرگ‌تری فکر کند.

دیدگاه‌ها