کد خبر : 1991334 | 11 دی 1402 ساعت 20:33 | 45.3K بازدید | 61 دیدگاه

سند سپاهان برای اخراج یک بازیکن شمس‌آذر (عکس)

باشگاه سپاهان معتقد است برخورد دقیقه 55 میان آریا یوسفی و بازیکن شمس آذر مستحق کارت قرمز برای تیم حریف بوده است.

سند سپاهان برای اخراج یک بازیکن شمس‌آذر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز دیدار‌های هفته پانزدهم لیگ برتر ادامه یافت که در یکی از پرحاشیه‌ترین این دیدار‌ها تیم‌های فوتبال شمس آذر و سپاهان با قضاوت حمید حاج‌ملک به مصاف یکدیگر رفتند.

حواشی این دیدار پیش از شروع بازی آغاز شده بود و تا دقایقی پیش از آغاز بازی سپاهانی‌ها به دنبال گرفتن مجوز ستاره‌های خود برای این دیدار بودند و در نهایت مجوز حضور پیام نیازمند، رضا شکاری و رضا اسدی صادر شد.

در یکی از صحنه‌های این دیدار پرحاشیه، در دقیقه ۵۵ برخورد بازیکن شمس آذر با آریا یوسفی از سوی حمید حاج‌ملک خطا تشخیص داده نشد که این موضوع با اعتراض زیاد سپاهانی‌ها در درون زمین و همین‌طور روی نیمکت همراه شد و حالا آنها با انتشار عکسی از محل برخورد و زخمی که روی پای بازیکن جوان تیم ایجاد شده، بار دیگر عملکرد داور مسابقه و تیمش را زیر سوال برده‌اند.

1973851

همچنین آریا یوسفی نیز با انتشار تصویر پای آسیب دیده خود در اینستاگرام  به تصمیم حاج‌ملک اعتراض کرده تا نشان دهد قضاوت این دیدار صحنه‌های مشکوک فراوانی دارد.

1973849
این تصویری است که سپاهانی‌ها پس از پایان مسابقه و در رختکن از وضعیت پای یوسفی و محل برخورد پای بازیکن حریف گرفته‌اند.

اعتراض آریا یوسفی  تنها بخشی از حواشی پرشمار این بازی جنجالی است که باعث شد سپاهانی‌ها پس از پایان این دیدار اعتراضات شدیدی به داوری داشته باشند.

دیدگاه‌ها