کد خبر : 1991343 | 11 دی 1402 ساعت 20:54 | 57.8K بازدید | 281 دیدگاه

استعفای یحیی: این بار جدی‌تر از همیشه

به نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی با استعفای ناگهانی خود هواداران پرسپولیس و البته مدیریت این باشگاه را شوکه کرده است.

استعفای یحیی: این بار جدی‌تر از همیشه

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی در مصاحبه کوتاه پس از بازی با مس رفسنجان  و اعلام استعفایش همه هواداران این تیم و البته مدیران باشگاهش را شوکه کرد.

بولت پرسپولیسگل‌محمدی در توضیح استعفای خود این بار کوتاه‌تر از همیشه حرف زد و به چند عامل برای این تصمیم اشاره کرد: 1) عملکرد نامناسب تیم در نقل و انتقالات، 2) باختن جنگ‌های رسانه‌ای و بیرون از زمین 3) نداشتن امکانات کافی.

این دلایل گل‌محمدی در شرایطی مطرح می‌شود که تیم او با وجود از دست دادن دو امتیاز حساس مقابل تیم بحران‌زده مس رفسنجان و گاف‌های بزرگ که مقابل تیم‌های پایین جدولی مثل صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان داشت نیم فصل نخست را تنها با فاصله 2 امتیاز از صدر جدول به پایان برد و در حال حاضر یکی از سه شانس نخست قهرمانی لیگ به حساب می‌آید.

از سوی دیگر او و تیمش دشواری‌های ناشی از مشکلات کمبود بازیکن را به هر طریقی که بود پشت سر گذاشتند. هر چند هزینه این کمبودها شکست و حذف در مرحله گروهی لیگ قهرمانان بود و بسیار تلخ رقم خورد اما در لیگ برتر و جام حذفی هنوز چیزی از دست نرفته بخصوص وقتی بدانیم به زودی فعالیت باشگاه در نقل و انتقالات زمستانی آغاز می‌شود و تیم برای حضور پرقدرت در نیم فصل دوم باید تجهیز شود.

1969580

با این وجود یحیی گل محمدی استعفا داده آن هم در حللی که قرار است تیمش بعد از تعطیلی یک هفته‌ای به اردوی دوبی برود و هیئت مدیره باشگاه بر جذب بازیکنان دلخواه او در نقل و انتقالات زمستانی تاکید کرده است.

از سوی دیگر بعد از صلح او و درویش و آرامشی که بین تیم و باشگاه برقرار شده بود، به نظر می‌رسید که اوضاع بین آنها آرام شده و یحیی درویش را هدف نخواهد گرفت، اما همین حالا که یحیی بحث استعفای خود را دوباره مطرح کرده، دوباره این ماجرا که «یا درویش باید برود یا گل‌محمدی» باز می‌شود؛ چرا که به زعم این عده درویش نمی‌تواند برای این تیم بازیکن مناسب بیاورد و یحیی هم با این شرایط دیگر کار نخواهد کرد.

بولت سپاهانگل‌محمدی حدود چهار ماه قبل در پی تعلل باشگاه برای جذب مهاجم خارجی مناسب استعفا داده بود اما در ماجرای پرداخت نشدن آپشن‌های بازیکنان و کادر فنی خودش را کنار کشید و در مواجهه درویش با بازیکنان بیشتر نظاره‌گر بود تا به قول خودش بیشتر از این از اعتبارش خرج نکند، اما حالا با استعفای خود پرسپولیس را با چالش بزرگی مواجه کرده است.

با این وجود، جملات کوتاه و صریح گل‌محمدی در نشست خبری می‌تواند این استعفا را جدی‌تر از همیشه جلوه دهد، کما اینکه لیگ برتر در یک مقطع یک ماه و نیمه تعطیل خواهد بود و هم باشگاه می‌تواند در این فرصت دنبال گزینه مناسب برای سرمربیگری باشد هم احتمالا گل‌محمدی سر از تیم جدیدی دربیاورد که این مشکلات را نداشته باشد و با استرس کمتری به کارش ادامه دهد.

دیدگاه‌ها