کد خبر : 1991345 | 11 دی 1402 ساعت 21:14 | 18.3K بازدید | 22 دیدگاه

دیه‌گو لوپز:

جود بلینگام همه را عاشق فوتبال کرده است!

دیه‌گو لوپز، دروازه‌بان سابق رئال مادرید، می‌گوید جود بلینگام بازیکن کاملی است که همه هواداران فوتبال را عاشق خودش کرده است.

جود بلینگام همه را عاشق فوتبال کرده است!

به گزارش "ورزش سه"، دیه‌گو لوپز، دروازه‌بان اسپانیایی و سابق رئال مادرید، پس از رسیدن به 42 سالگی از فوتبال خداحافظی کرد. لوپز از تابستان گذشته که از رایو وایه‌کانو جدا شد، با تیم دیگری قرارداد امضا نکرد و بازیکن آزاد بود. لوپز زمانی و در دوران ژوزه مورینیو به دنبال، مصدومیت، افت و خشم مورینیو از ایکر کاسیاس به رئال مادرید پیوست و با این تیم عملکردی درخشان داشت. او بعد از بازنشستگی با مارکا مصاحبه کرده است که بخش‌هایی از آن را می‌خوانید.

عملکرد بازیکن تازه وارد جود بلینگام در رئال مادرید؟
"من فکر می‌کنم بلینگام باعث می‌شود همه ما عاشق شویم. عاشق او و عاشق فوتبال. او بازیکنی است که انگار برای بازی در رئال مادرید به دنیا آمده است و من از دیدن عملکرد او بسیار خوشحالم، جود بازیکن بسیار کاملی است. او آینده بزرگی دارد و مادرید را حتی بهتر خواهد کرد."

1973874

وقتی رئال مادرید به دنبال شما آمد، واکنش شما چه بود؟
"آنها به خانه من زنگ زدند و پدرم آنجا بود. این یک سورپرایز بزرگ و یک رویای بزرگ بود زیرا به هر حال، من یک بازیکن جوان اهل شهر لوگو بودم و تماس رئال مادرید مرا بسیار شگفت زده کرد. من بسیار هیجان زده و بسیار خوشحال بودم. البته که به رئال مادرید نه نمی‌گویید."

ارلینگ هالند یا کیلیان امباپه برای بازی در مادرید؟
"من امباپه را انتخاب می‌کنم. او می تواند چیزهای زیادی به مادرید بدهد، اما بازیکنان بزرگی در پست او حضور دارند. نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد."

تمدید کارلو آنچلوتی؟ 
"برای من او هیچ جایگزینی در رئال ندارد، آنچلوتی بهترین مربی است که مادرید می‌تواند داشته باشد. او قبلاً این را ثابت کرده و هنوز هم پتانسیل دارد. هیچکس نمی‌داند چگونه تیمی مانند رئال را مثل او رهبری کند."

وقتی مورینیو رئال را ترک کرد، می‌خواست شما را هم با خود ببرد؟
"بله، تلاش‌هایی کرد، اما در نهایت این اتفاق نیفتاد. من در مادرید راحت بودم و برای باشگاهی بازی می‌کردم که می‌خواستم در آن بازی کنم. می‌خواستم از آن مرحله لذت ببرم، به همین دلیل اصلا به جدایی فکر نمی‌کردم."

دیدگاه‌ها