کد خبر : 1991360 | 11 دی 1402 ساعت 21:52 | 78.4K بازدید | 16 دیدگاه

چلسی بارسلونا را پولدار می‌کند

علاقه باشگاه‌های لیگ برتری به جذب مدافع سابق بارسا، آبی‌اناری‌ها را امیدوار به افزایش بودجه برای نقل و انتقالات ژانویه کرده است.

چلسی بارسلونا را پولدار می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به مشکلات مالی بارسلونا، هر پولی که در حال حاضر به دست آنها برسد، غنیمت بزرگی برای این باشگاه خواهد بود. کاتالان‌ها مشتاق جذب یک هافبک هستند، بنابراین هر سرمایه‌ای که به‌دست بیاید صرف این عملیات می‌شود.

طبق گزارش موندو دپورتیوو، بارسا می‌تواند به‌زودی پول بیشتری به دست آورد، زیرا علاقه‌ها به جذب ژان کلر تودیبو، که در سال ۲۰۲۱ بارسلونا را به مقصد نیس ترک کرد، در حال افزایش است.

1973894

چلسی، منچستریونایتد و تاتنهام هاتسپر در رقابت برای جذب این بازیکن ۲۴ ساله هستند. به عنوان بخشی از قراردادی که باعث شد تودیبو به نیس بپیوندد، بارسلونا ۲۰ درصد از مبلغ فروش را دریافت خواهد کرد.

این اتفاق می‌تواند در روزهای اول ژانویه رخ دهد. بر اساس گزارش منابع، علاقه چلسی به جذب تودیبو جدی‌تر است و آنها می‌خواهند هر چه زودتر این بازیکن را به لندن ببرند. هنوز مشخص نیست باشگاه فرانسوی تودیبو را به ازای چه مبلغی خواهد فروخت، اما هر چقدر باشد، قطعا کمک بزرگی برای بارسلونا در نقل و انتقالات کنونی است.

دیدگاه‌ها