کد خبر : 1991366 | 11 دی 1402 ساعت 22:14 | 8.3K بازدید | 2 دیدگاه

نژادمهدی: باشگاه مس برای موفقیت‌مان کوتاهی کرد

محمد نژادمهدی می‌گوید در نتایج نیم فصل اول مس بازیکنان، کادرفنی و مدیریت مقصر هستند و نمی‌شود همه تقصیر را متوجه سرمربی دانست.

نژادمهدی: باشگاه مس برای موفقیت‌مان کوتاهی کرد

به گزارش "ورزش سه"، محمد نژادمهدی پس از تساوی ۱-۱ مس رفسنجان برابر پرسپولیس به خبرنگاران گفت: اول به بازیکنان دو تیم خسته نباشید می‌گویم. بازی سختی بود و ما هم‌ چند هفته نبردیم و تحت فشار هستیم. تیم ما می‌توانست برنده باشد و چند موقعیت خوب داشتیم.‌ پرسپولیس تیم قابل احترامی است اما ما می‌توانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم؛ متاسفانه نشد و نیم فصل را از دست دادیم. باید یک برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم و باشگاه کمک کند تا نیم فصل دوم نتیجه خوبی کسب کنیم.

نژادمهدی درباره میزان دریافتی بازیکنان مس توضیح داد: فکر می‌کنم ۳۴ درصد گرفته‌ایم اما بحث مالی به کنار، چند هفته نتیجه نگرفتیم و شرایط تیم واقعا سخت است.

او در خصوص دلیل شرایط بد مس رفسنجان گفت: نمی‌دانم جریان شرکت مس چیست و چه مشکلاتی هست.

بازیکن مس در واکنش به اینکه برخی ساکت الهامی را مقصر این شرایط می‌دانند، گفت: نمی‌شود گفت تقصیر کادرفنی است. بازیکنان مقصر هستند و شاید کادرفنی هم تقصیر داشته باشد، اما مدیریت هم باید به خودش نگاه کند. سوال این است که آیا باشگاه مس رفسنجان امکانات لازم را برای نتیجه‌گیری فراهم کرده است؟ شما باید یک چیز داده باشی که یک چیز بگیری. به نظر من باشگاه مس کوتاهی کرده و باید به توقعاتی که وجود داشت، عمل می‌کردند. آنها چیزی برای نتیجه‌گیری فراهم نکردند و می‌توانستند بهتر عمل کنند. به هر حال نیم فصل را از دست دادیم و باید نتیجه‌گیری بهتری داشته باشیم.

او در پایان درباره حواشی پایان بازی و درگیری بازیکنان مس توضیح داد: مشکلی نیست و اینها تنش‌های بازی است. مشکل خاصی نیست.

دیدگاه‌ها