کد خبر : 1991369 | 11 دی 1402 ساعت 22:22 | 24.8K بازدید | 13 دیدگاه

اسون اولرایش:

هر لحظه ممکن است جای نویر را در بایرن بگیرم

اسون اولرایش، دروازه‌بان دوم بایرن مونیخ، می‌گوید هر لحظه می‌تواند تهدیدی برای مانوئل نویر و گرفتن جای او در تیم باشد.

هر لحظه ممکن است جای نویر را در بایرن بگیرم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ به دلیل مصدومیت طولانی‌مدت مانوئل نویر، فصل را با اسون اولرایش در درون دروازه آغاز کرد. اولرایش عملکردهای خوبی در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا به نمایش گذاشت، اما با بازگشت نویر، توخل بدون فکر به چیز دیگری، اولرایش را نیمکت‌نشین و نویر را مانند سابق به‌عنوان دروازه‌بان اول تیمش انتخاب کرد. با این حال، اولرایش معتقد است دوباره می‌تواند به تیم اول بایرن برگردد و نویر باید حضورش را جدی بگیرد.

او درباره نیمکت‌نشینی و شانس بازگشت به تیم اول گفت: «وقتی خیلی درگیر بازی‌ها هستید، وقتی همه چیز خوب پیش می‌رود، واضح است که در ابتدا روی نیمکت نشستن آسان نیست. اما من می‌دانم که شغل من اینجا در بایرن چیست. وقتی مانو برگشت واقعا خوشحال شدم. همیشه می‌دانستم که در تمرینات به او کمک خواهم کرد تا بازگشت خوبی داشته باشد. ما به عنوان یک تیم کار می‌کنیم.

1973906

رقابت بخشی از کار است و برای پیشرفت در ورزش ضروری است. اما دانستن جایگاه خود در یک تیم نیز بسیار مهم است. ما یک سلسله مراتب واضح داریم، مانو شماره یک است. اما او می‌داند که باید در هر جلسه تمرین ۱۰۰ درصد خودش را ارائه دهد، زیرا من و دنیل پرتز او را به چالش می‌کشیم و هر لحظه ممکن است جای او را بگیریم. او به این رقابت برای رسیدن به بهترین سطح نیاز دارد. رابطه من و مانو عالی است.»

دیدگاه‌ها