کد خبر : 1991390 | 12 دی 1402 ساعت 00:03 | 17.8K بازدید | 9 دیدگاه

سرمربی افسانه‌ای آلمانی: تیم ملی به کروس نیاز دارد!

اوتمار هیتسفلد، سرمربی آلمانی، عقیده دارد حضور تونی کروس در تیم ملی آلمان بهتر از هر هافبک دیگری در این تیم خواهد بود.

سرمربی افسانه‌ای آلمانی: تیم ملی به کروس نیاز دارد!

به گزارش "ورزش سه"، کروس از سال 2009 تا 2021 برای تیم ملی آلمان بازی کرد و بعد از یورو 2020 از رقابت‌های ملی خداحافظی کرد. از زمان خداحافظی او، تیم ملی آلمان در دوره‌ای از افت فرو رفته است و با عملکردهای اخیر شامل شکست مقابل ترکیه و اتریش و تغییرات کادر فنی، نگرانی‌ها از یک تورنمنت ناامیدکننده دیگر در این کشور و در آستانه رقابت‌های یورو 2024 در برلین، افزایش یافته است.

بسیاری از کارشناسان فوتبال آلمان عقیده دارند که این تیم از فقدان یک رهبر ذاتی در میانه میدان رنج می‌برد. در هفته‌های اخیر زمزمه‌هایی از احتمال برگشتن کروس به تیم ملی شنیده می‌شود و با بالا گرفتن این شایعات برخی معتقدند که کروس با ویژگی‌هایی که دارد می‌تواند همان رهبری باشد که آلمان در یورو تابستان سال آینده به آن نیاز دارد.

1973936

اوتمار هیتسفلد، سرمربی 74 ساله آلمانی که در دوران هدایتش در بایرن مونیخ با این تیم به همه عناوین ممکن شامل قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رسید، از هواداران تونی کروس هافبک باسابقه رئال مادرید است. او در مورد احتمال حضور کروس در تیم ملی گفت: "تونی کروس بازیکن بسیار باتجربه‌ای است که در رئال مادرید بسیار موفق عمل می‌کند و بازی‌ها را تغییر می‌دهد. آلمان هافبک‌های خوب زیادی دارد اما من فکر می‌کنم تونی کروس با تجربه، زیرکی و سادگی بازی‌اش برای تیم خوب خواهد بود."

دیدگاه‌ها