کد خبر : 1991398 | 12 دی 1402 ساعت 00:19 | 9.5K بازدید | 24 دیدگاه

امیدوارم امتیازات ما نیز مانند تیم‌های دیگر برگردد

کریمیان: برابر سپاهان باید به گل چهارم می‌رسیدیم

مربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین می‌گوید که سعید دقیقی قطعا برنامه‌ای دارد که بتوان در نیم فصل تیم را تقویت کرد.

کریمیان: برابر سپاهان باید به گل چهارم می‌رسیدیم

به گزارش "ورزش سه"، شمس آذر با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند توانست با نتیجه یک بر صفر از سد سپاهان بگذرد و به روند خوب خود ادامه دهد. سعید دقیقی به دلیل محرومیت، نتوانست تیمش را از کنار زمین هدایت کند و مهرداد کریمیان نیز به جانشینی از او، در نشست خبری پس از بازی حاضر شد.

مربی شمس آذر درباره این پیروزی گفت: خدا را شاکریم در روزی که بازی سختی مقابل تیم بزرگ سپاهان داشتیم، توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. در طول 90 دقیقه، ما تیم برتر میدان بودیم و نشان دادیم با بازیکنان جوان شمس آذر چه شخصیت بزرگی دارد. ما در آخرین بازی نیم‌فصل توانستیم سنگ تمام بگذاریم و هواداران‌مان را شاد کنیم. آنها استادیوم را پر کردند و قوت قلبی برای تمام بازیکنان ما بودند. از هواداران‌مان ممنون هستیم و این برد را به همه آنها تقدیم می‌کنیم. به ویژه بانوان عزیزی که به ورزشگاه آمده بودند برای ما سنگ تمام گذاشتند. ان‌شاءالله مبارک‌شان باشد.

وی می گوید: در نیمه اول ما واقعاً باید به گل‌های سوم و چهارم می‌رسیدیم. ما با نوع بازی که داشتیم توانستیم برنامه خودمان را پیاده کنیم و موقعیت‌های بسیار خوبی داشتیم، ولی به نظر من چهره برتر میدان پیام نیازمند بود. دروازه‌بان سپاهان فراتر از فوتبال ایران و آسیا دروازه‌بانی کرد. او موقعیت‌هایی را از تیم ما گرفت که واقعاً صددرصد گل بود و باعث شد سپاهان در بازی بماند. در نیمه دوم طبق برنامه‌ای که داشتیم سپاهان را مجبور کردیم بازی بلند و مستقیم انجام بدهد. ما در هیچ‌کدام از مسابقات این مدل بازی را از سپاهان ندیده و تمام راه‌های آنها را بسته بودیم. می‌دانستیم سپاهان روی زمین خوب کار می‌کند و مربی بسیار بزرگ‌تری دارد، ولی بچه‌ها سنگ تمام گذاشتند.

مربی شمس آذر گفت: بازی خیلی خوبی بود. به همه مردم عزیز قزوین تبریک می‌گویم. ان‌شاءالله در نیم‌فصل دوم هم بتوانیم شخصیت لیگ برتری خودمان را نشان بدهیم و حتی به رتبه‌های بالاتر جدول برسیم. ما جوان‌های جاه‌طلبی داریم که دوست دارند پیشرفت کنند و ان‌شاءالله این روند خوب ما ادامه‌دار باشد.

کریمیان درباره برنامه تقویت شمس آذر برای نیم‌فصل دوم، توضیح داد: مجموعه شمس آذر تا اینجا سنگ تمام گذاشته است. بخش خصوصی پشتوانه خوبی برای فوتبال شهر است و باعث ایجاد رونق در قزوین شدند. همه جا صحبت از تیم شمس آذر است. قطعاً سعید دقیقی برنامه‌ای دارد که در حد توان بتوانیم تیم را تقویت کنیم. ما پرسروصدا نیستیم، ولی دوست داریم مثل همین بازیکنانی که داریم، افرادی که با تیم ما هماهنگ هستند را بیاوریم و بتوانیم روزهای بهتری را رقم بزنیم.

1973947

وی راجع به اینکه شمس آذر با تعدادی از بازیکنانی که از لیگ یک با این تیم بودند، در این فصل پدیده بوده است، می‌گوید: باید واقع‌گرا باشیم و به توانایی‌های خودمان و اهداف باشگاه نگاه کنیم. قطعاً در نیم‌فصل دوم کارمان سخت‌تر است، چون دروازه‌ها کوچک می‌شود. امتیازها نصف می‌شود، ولی به کار خودمان ادامه می‌دهیم. قطعاً باید بازی‌هایی را ارائه بدهیم که شخصیتی که در نیم‌فصل اول نشان دادیم را ارتقا دهیم. هدف اول باشگاه همچنان ماندن در لیگ برتر است، ولی چشم‌انداز بسیار خوبی هم به رتبه تک رقمی داریم، ان‌شاءالله آخر فصل سربلند باشیم.

کریمیان درباره اینکه شمس آذر معمولاً در دقایق پایانی احساسی بازی می‌کند و در مقابل سپاهان هم ممکن بود در لحظات پایانی گل بخورد، توضیح داد: ما بازیکنان جوانی داریم. در صحنه‌هایی ممکن است احساس بر منطق فوتبال غلبه کند، اما تا جایی که توانستیم روی همه مسائل در تمرینات کار می‌کنیم. در یک بازی سنگین مانند بازی با سپاهان این موضوع اجتناب‌ناپذیر است. شرایط آخر بازی باعث شد که بازیکنان ما احساسی بازی کنند و به حریف موقعیت بدهند، ولی نشان دادیم واقعاً شخصیت این را داریم که در خانه سه امتیاز را نگه داریم. ان‌شاءالله در نیم‌فصل دوم با رفع ایرادات یک تیم تمام و کمال داشته باشیم و به موفقیت برسیم.

مربی تیم فوتبال شمس آذر در مورد اینکه امتیازات کسرشده پرسپولیس و سپاهان برگشت و آیا شمس آذر هم تلاشی برای بازگشت سه امتیاز کسرشده‌اش دارد، گفت: ما از فدراسیون فوتبال تقاضا داریم اگر امتیاز تیم‌های دیگر را برگرداند، امتیاز ما را هم برگردانند. اگر امتیاز ما برگردد، خیلی استقبال می‌کنیم. ما خواهان این هستیم که فدراسیون روی این مسئله بازنگری داشته باشد.

وی در پایان گفت: ما در این فصل تیم جوانی بودیم که با 3- امتیاز شروع کردیم، ولی کارمان را ادامه دادیم. ان‌شاءالله که این سه امتیاز برگردد. ما تیمی هستیم که نشان داده‌ایم در زمین کار خودمان را انجام می‌دهیم. شما ببینید تا صبح امروز قرار نبود بازیکنان سپاهان بازی کنند، ولی بازی کردند، ما هم خوشحال شدیم، بازیکنان بزرگ به شهر ما آمدند و بازی برای تماشاگران ما جذاب بود. ما به روح فوتبال احترام می‌گذاریم، ولی حق ما این نیست که سه امتیاز‌مان برنگردد. خواهان این هستیم که پیگیری شود. مدیریت باشگاه و مالکان هم پیگیر این مسئله هستند. ان‌شاءالله اتفاقات خوبی رقم بخورد.

دیدگاه‌ها