کد خبر : 1991412 | 12 دی 1402 ساعت 08:30 | 45.6K بازدید | 12 دیدگاه

گالاتاسرای فقط 5 ماه ستاره مراکشی را تحمل کرد!

باشگاه گالاتاسرای قصد دارد قرارداد قرضی حکیم زیاش را زودتر از موعد به پایان برساند.

گالاتاسرای فقط 5 ماه ستاره مراکشی را تحمل کرد!

به گزارش "ورزش سه"، زیاش امیدوار بود حرفه‌اش با پیوستن به باشگاه بزرگ ترکیه‌ای تغییری اساسی کند، اما با بدشانسی و پس از چند مصدومیت سخت فقط 9 بار از اول فصل در لیگ به میدان رفته و دو گل هم به ثمر رسانده است. شبکه ان تی وی ترکیه او را "بی‌تاثیر" و "کمتر از حد انتظار" توصیف کرده است.

این بازیکن 30 ساله پس از دعوت شدن به لیست 27 نفره ولید رگراگی، سرمربی مراکش، روی تیم ملش‌اش برای رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا تمرکز خواهد کرد که به معنی دور شدن بیشتر از ترکیب گالاتاسرای خواهد بود. گفته می‌شود که تیم ترکیه‌ای صبرش را در مورد این بازیکن از دست داده است و تمایل دارد زودتر از موعد او را به چلسی برگرداند.

1973975

سال 2023 برای زیاش سخت گذشت، چرا که در چلسی زیر نظر سرمربیان قبلی توماس توخل و گراهام پاتر مورد بی‌مهری قرار گرفت و مائوریسیو پوچتینو، سرمربی فعلی هم با عملکرد او قانع نشد. ژانویه گذشته هم، زیاش قرار بود به صورت قرضی به پاری سن ژرمن برود اما در روز آخر نقل  انتقالات ژانویه و به دلیل اشتباه باشگاه چلسی در ثبت درست مدارک این انتقال انجام نشد تا فشار بیشتری به این بازیکن بیاید. او در تابستان هم به دلیل مصدومیت زانو انتقال به النصر را از دست داد تا از هرجعهت سالی کابوس‌وار را سپری کرده باشد.

دیدگاه‌ها