کد خبر : 1991415 | 12 دی 1402 ساعت 08:00 | 19.5K بازدید | 3 دیدگاه

پل مرسون: معطل نکنید و ایوان تونی را بخرید

پل مرسون، مهاجم سابق آرسنال، به مدیران این باشگاه هشدار داد که هرچه زودتر برای جذب ایوان تونی در پنجره زمستانی اقدام کنند.

پل مرسون: معطل نکنید و ایوان تونی را بخرید

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال سال 2023 را به شکلی ناامیدکننده و با شکست 1-2 برابر فولام در رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر انگلیس به پایان برد تا انتقادها از این تیم و خصوصا بازیکنانی که در خط حمله آنها به میدان می‎‌روند افزایش پیدا کند.
این دومین شکست شاگردان میکل آرتتا در فاصله سه روز و پس از باخت برابر وستهم بود و حالا آنها که در ایام کریسمس صدرنشین بودند، به جایگاه چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر سقوط کردند تا کابوس فصل گذشته برایشان تکرار شود.
مشکلات جدی آرسنال در باز کردن دروازه حریفان و افت فاحش مهاجمان این تیم باعث شده که بسیاری از هواداران آنها اصرار زیادی به جذب یک مهاجم تراز اول در ژانویه داشته باشند و مرسون هم با این ایده موافق است.

1886503

او که از باخت آرسنال برابر فولام و موقعیت‌های از دست رفته این تیم بسیار ناراحت به نظر می‌رسید، با انتشار پستی در صفحه رسمی‌اش در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «آرسنال باید اقدام کند و تونی را به خدمت بگیرد، به همین سادگی! هنوز هیچ چیز تمام نشده است.»
پنجره نقل و انتقالات زمستانی از امروز که اولین روز سال جدید میلادی است باز شده است و باشگاه‌ها فرصت جذب بازیکنان مدنظرشان را تا پایان این ماه خواهند داشت.

دیدگاه‌ها