کد خبر : 1991434 | 12 دی 1402 ساعت 08:55 | 26.2K بازدید | 14 دیدگاه

لیورپول کتاب تاریخ امید به گل را ورق زد!

تیم فوتبال لیورپول در اولین روز سال میلادی یکی از جذاب‌ترین بازی‌ها را به نمایش گذاشت.

لیورپول کتاب تاریخ امید به گل را ورق زد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال لیورپول در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس در ورزشگاه آنفیلد میزبان نیوکسل بود. مسابقه‌ای که با وجود افول تیم ادی هاو در هفته‌های گذشته دیداری آسان به حساب نمی‌آمد و مطابق انتظار هم لیورپول دقایق سختی برای پیروزی پشت سر گذاشت.

با وجود پایان بدون گل بازی در نیمه اول اما قابل پیش بینی بود که با این حجم از فشار کم نظیر لیورپول به دروازه نیوکسل دیر یا زود قفل دروازه گلر اسلواک نیوکسل شکسته می‌شود.

سنگربان 190 سانتی متری که در این بازی فاصله‌ای تا شکستن رکورد سیزده مهار دخیا و کارول نداشت و در پایان بازی با نمره خیره‌کننده 8.9 با وجود دریافت چهار گل، بهترین بازیکن تیمش شده بود، در شبی خیال هواداران نیوکسل را از غیبت نیک پوپ راحت کرد که لیورپول یک رکوردشکنی تاریخی کرد.

1974027

تیم کلوپ با ثبت امید به گل یا همان ایکس جی 7.27، بالاترین میزان امید به گل تاریخ لیگ جزیره از زمان ثبت داده‌های آماری را به خود اختصاص داد. 34 شوت که 15 تای آن در چارچوب قرار داشت، در نهایت گل‌های قابل انتظار لیورپول در این مسابقه را به این آمار شگفت‌انگیز رساند.

علاوه بر این، محمد صلاح نیز با ثبت امید به گل 2.74 رکورد شخصی خود را جابجا کرد.

پیروزی چهار بر دو تیم کلوپ در اولین بازی سال نو این تیم را به صدر جدول رساند تا سرمربی محبوب قرمزهای آنفیلد خیز بلندی به سمت کسب دومین قهرمانی لیگ برتر داشته باشد.

دیدگاه‌ها