کد خبر : 1991438 | 12 دی 1402 ساعت 09:16 | 26.3K بازدید | 10 دیدگاه

به خاطر معروف، هاینن را به پیاتزا ترجیح می‌دهم!

ایرج مظفری پیشکسوت والیبال ایران معتقد است تصمیم‌گیری برای سعید معروف خیلی دشوار است.

به خاطر معروف، هاینن را به پیاتزا ترجیح می‌دهم!

به گزارش "ورزش سه"، سعید معروف، روبرتو پیاتزا، آنجلو لورنزتی و ویتال هاینن گزینه‌های نهایی فدراسیون والیبال برای هدایت تیم ملی هستند. گزینه‌هایی که دو روز پیش در شورای فنی فدراسیون والیبال مورد بررسی قرار گرفتند تا نهایتا یکی از آنها سرمربی جدید تیم ملی انتخاب شود.

ایرج مظفری که یکی از حاضران در این جلسه بود پیرامون انتخاب سرمربی جدید گفت: "از دید من مربیگری در سطح تیم ملی بزرگسالان باید سوابق مربیگری در تیم‌های ملی را داشته باشد و مربی باشگاهی نمی‌تواند گزینه باارزشی باشد. ولاسکو تیم ملی ب را تشکیل داد و رقابت ایجاد کرد و به همین دلیل یکی از گزینه‌ها که تنها سابقه باشگاهی دارد، کنار می‌رود. در خصوص دو کاندید دیگر هاینن به شدت هوشمند عمل کرده که خواسته سعید معروف را به عنوان دستیار استفاده کند به همین دلیل از پیاتزا بالاتر است."

او در ادامه گفت: "بهترین و بدترین موقعیت برای معروف است اگر سرمربی شود. اگر قرادادی 5 ساله با مربی مدنظر ببندیم، می‌توانیم موفق‌تر باشیم. تنها در صورتی موفق خواهیم شد که در بخش نوجوانان و جوانان بهتر عمل کرده و از دانش پیشکسوتان استفاده کنیم. وگرنه با استفاده از هر چهار گزینه هم آینده درخشانی نخواهیم داشت."

دیدگاه‌ها