کد خبر : 1991448 | 12 دی 1402 ساعت 10:01 | 17.7K بازدید | 13 دیدگاه

هم‌تیمی سابق معروف: سعید دستیار یکی از این‌ها شود

فرهاد نظری افشار معتقد است که فعلا برای سرمربیگری سعید معروف در تیم ملی زود است.

هم‌تیمی سابق معروف: سعید دستیار یکی از این‌ها شود

به گزارش "ورزش سه"، شورای فنی فدراسیون والیبال برگزار شد و در این جلسه پیرامون گزینه‌های تیم ملی بحث و گفت‌وگو شد. در نهایت مقرر گردید تا امروز سه‌شنبه گزینه نهایی هدایت تیم ملی والیبال ایران معرفی شود.

فرهاد نظری افشار، ملی‌پوش سابق والیبال ایران در این باره گفت: "به سعید معروف در 90 درصد صحبت دوستان اشاره شد، اما علاقه دارم نگاهی به آینده داشته باشیم. در یک سال آینده اگر موفق نشدیم باید چه کنیم؟ سعید را برای آینده والیبال مورد استفاده قرار دهیم. سعید کنار لورنزوتی، پیاتزا یا هاینن قرار گیرد و اگر به هر دلیلی موفق نبودیم، سعیدی را داریم که روی نیمکت تیم ملی نشسته و تجربه دارد. از سعید بخواهیم کنار تیم قرار گیرد و بخشی از برنامه‌های او را پیش از آمدنش اجرایی کند. سعید بازیکن باهوشی است و از او و مربیان داخلی می توانیم در کنار خارجی ها استفاده کنیم."

همچنین امیر حسینی، کاپیتان سابق تیم ملی نیز در این باره اظهار کرد: "لورنزوتی در ایتالیا با ولاسکو مقایسه می‌شود. از باشگاهی حرف می‌زنیم که بازیکنان تیم‌های ملی کشورهای دیگر در آن بازی می‌کنند و نمی‌توان گفت که این مربی نمی‌تواند با تیم‌های ملی کار کند. او به لحاظ روان شناسی و مدیریت می‌تواند به والیبال ایران کمک کند. پیمان اکبری، تندروان، طلوع کیان و مومنی مقدم را که کنار مربیان خارجی کار یاد گرفتند فراموش کردیم و می‌توانیم از این نفرات استفاده کنیم. کی می‌خواهیم از تجربیات این دوستان استفاده کنیم. به بیراهه نرویم تا به والیبال کمک کنیم."

دیدگاه‌ها