کد خبر : 1991509 | 12 دی 1402 ساعت 14:52 | 25.6K بازدید | 13 دیدگاه

ترزیچ با انتقال کن اوزون موافقت خواهد کرد؟

جانشین مارکو رویس در دورتموند مشخص شد

باشگاه دورتموند با توجه به مصدومیت‌های مارکو رویس به دنبال جایگزین برای اوست.

جانشین مارکو رویس در دورتموند مشخص شد

به گزارش ورزش سه، طبق خبر نشریه بیلد باشگاه بروسیا دورتموند وارد رقابت برای جذب کن اوزون هافبک ۱۸ ساله و ترکیه‌ای نورنبرگ شده است. باشگاه حاضر در بوندسلیگا به دنبال یک بازیساز جدید در فصل نقل و انتقالات تابستان ۲۰۲۴ و یک جانشین‌امیدوار‌کننده برای مارکو رویس برای فصول آینده است. با توجه به اینکه مارکو رویس کاپیتان اول زنبور‌ها ۳۴ ساله است و در طول فصول اخیر مصدومیت‌های زیادی را پشت سر گذاشته به نظر می‌رسد‌ ایده جذب یک جانشین برای او منطقی باشد.

اوزون ۱۸ ساله از محصولات آکادمی باشگاه نورنبرگ آلمان به شمار می‌رود و در فصل جاری بوندسلیگا ۲ موفق شده در ۱۵ بازی برای تیم خود ۶ گل و ۱ پاس گل به ثبت برساند و توانایی بازی به عنوان هافبک هجومی و وینگر راست و چپ را دارد و می‌تواند قدرت هجومی دورتموند را افزایش دهد. در حال حاضر استعدادیاب‌های باشگاه دورتموند که در خرید ستاره‌های آینده دار و فروش گران قیمت آن‌ها به تیم‌های بزرگ اروپایی مشهور هستند مشغول رصد این بازیکن جوان هستند تا در صورت تأیید ادن ترزیچ سرمربی دورتموند این هافبک به جمع زردپوشان پر طرفدار فوتبال اروپا و آلمان اضافه شود.

اوزون در رده‌های پایه برای تیم ملی فوتبال ترکیه بازی کرده و در رقابت‌های یورو زیر ۱۷ سال در ۳ بازی دو گل برای تیم ملی کشورش به ثمر رساند و بازیکن با آینده درخشان نشان داد.

دیدگاه‌ها