کد خبر : 1991563 | 12 دی 1402 ساعت 18:23 | 54.6K بازدید | 24 دیدگاه

ملوان برای ستاره‌های پرسپولیس جا باز کرد

باشگاه ملوان قصد دارد سه بازیکن خود را در نقل و انتقالات زمستانی به فروش برساند.

ملوان برای ستاره‌های پرسپولیس جا باز کرد

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه هنوز نقل و انتقالات زمستانی شروع نشده، اما با پایان هفته پانزدهم و دور رفت رقابت‌های لیگ برتر، گمانه‌زنی‌ها و تلاش‌ها برای خرید بازیکنان موردنظر از سوی باشگاه‌ها شروع شده و آنها تلاش می‌کنند تا مذاکره با نفرات مورد نظر را پیش ببرند.

در این بین موضوع بازیکنان سرباز یکی از مسائل مهم و کلیدی بازار زمستانی را تشکیل می‌دهد و به بحث محافل فوتبالی تبدیل شده، به خصوص بعد از صحبت‌های شب گذشته معاون نظام وظیفه که به نوعی اعزام میلاد سرلک، ستاره شماره ۱۰ پرسپولیس در این پنجره را قطعی کرد.

با توجه به اینکه ملوان تنها مقصد ممکن برای بازیکنان سرباز به شمار می‌رود، بنابراین سرلک و سایر سربازها چاره‌ای جز انتقال به ملوان نخواهند داشت. از آن طرف ملوان هم چندان بدش نمی‌آید که این بازیکنان مشمول را به خدمت بگیرد تا در کنار تیم سازمان‌یافته و باانگیزه، بازیکنان شناخته‌شده هم در اسکواد خود داشته باشد.

در همین حال از انزلی خبر رسیده که باشگاه ملوان قصد دارد سه بازیکن خود را در پنجره زمستانی به فروش برساند تا جا برای خریدهای مهدی تارتار باز شود. محمدحسین اکبرمنادی، مصطفی نائیج‌پور و میلاد شعبانپور، سه بازیکنی هستند که احتمالا در این پنجره از ملوان جدا می‌شوند تا به جای آنها بازیکنان جدید خریداری شود.

در مورد لیست خرید مهدی تارتار هم شایعات زیادی وجود دارد، اما باید دید که در روزهای آینده باشگاه ملوان چه اقدامی را برای برآورده کردن نیازهای این سرمربی موفق انجام می‌دهد.

دیدگاه‌ها