کد خبر : 1991578 | 12 دی 1402 ساعت 19:42 | 20.8K بازدید | 6 دیدگاه

کاپیتان تیم امید مصمم برای حضور در جام‌ملت‌ها (عکس)

سامان فلاح با حضور در تمرینات تیم ملی آماده مهم‌ترین تجربه فوتبالی‌اش خواهد شد.

کاپیتان تیم امید مصمم برای حضور در جام‌ملت‌ها (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سامان فلاح که سابقه حضور در تورنمنت‌های ملی همراه با تیم ملی امید را در کارنامه‌اش دارد آماده حضور در بزرگترین رویداد ورزشی‌‌ای می‌شود که تا به حال تجربه کرده است.

این بازیکن جوان امسال در آستانه حضور در مقدماتی المپیک دچار مصدومیت شد و مسابقات مهم را از دست داد اما در بازی‌های آسیایی هانگژو حضور پیدا کرد و نتوانست دستاورد بزرگی داشته باشد، کاپیتان تیم ملی امید حالا مورد تایید امیر قلعه‌نویی قرار گرفته و در کنار دیگر ستارگان فوتبال ایران به دنبال افتخارآفرینی با پیراهن ایران است.

سامان با سن کمی که دارد تجربه بالایی برای حضور در میدان دارد و در کنار مجید حسینی، محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده خط دفاع تیم ملی را در جام ملت‌های آسیا تشکیل می‌دهند، البته با توجه به حضور سه بازیکن باتجربه در لیست تیم ملی حضور در زمین مسابقه برای او سخت خواهد بود اما تجربه کردن این مسابقات می‌تواند شرایط فوتبالی او را با تحول جدی رو به رو کند.

1974221

فلاح این فصل برای گل‌گهر سیرجان به میدان رفت و برای حضور در لیست نهایی تیم ملی بازیکنان زیادی را پشت سر گذاشته است، او امروز در تمرین وزنه تیم ملی حاضر شد و زیر نظر کادرفنی آماده حضور در جام ملت‌های آسیا خواهد شد.

دیدگاه‌ها