کد خبر : 1991584 | 13 دی 1402 ساعت 04:23 | 16.8K بازدید | 1 دیدگاه

در نیم فصل دوم ورژن متفاوتی از ما را خواهید دید

سرمربی شهرداری ارومیه وعده داد که آن‌ها در نیم‌فصل دوم متفاوت ظاهر خواهند شد.

در نیم فصل دوم ورژن متفاوتی از ما را خواهید دید

به گزارش "ورزش سه"،  نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال ایران رسما از امروز آغاز خواهد شد. شهرداری ارومیه یکی از تیم‌هایی است که در نیم فصل اول نتایج خیلی خوبی نگرفت، اما با روی کار آمدن عبدالرضا علیزاده و جذب بازیکنان جدید امیدوار به جبران و حضور در پلی‌ آف است.

عبدالرضا علیزاده، سرمربی شهرداری ارومیه، درباره نیم‌فصل اول مسابقات و پیش‌بینی‌اش از ادامه لیگ گفت: "از آنجایی که تیم فولاد سیرجان مهره‌های خوب و بازیکنان ملی پوش زیاد داشت، با انجام بازی‌های خوب، دور رفت با قهرمانی سیرجانی‌ها خاتمه یافت. پیش‌بینی‌ام این است که با استارت بازی‌های دور برگشت، قطعا جای خیلی از تیم‌ها در جدول رده‌بندی تغییر خواهد کرد. اکثر تیم‌ها شانس حضور در مرحله پلی آف را دارند."

او در ادامه وعده داد: "ارومیه نیز با تمرینات و برنامه‌ریزی‌ای که برای نیم فصل دوم لیگ انجام داده، بدون شک بازی‌های متفاوتی را انجام خواهد داد و تلاش می‌کنیم نتایج بهتری نسبت به دور رفت کسب کنیم تا بتوانیم جواز حضور در پلی آف و حضور در جمع ۸ تیم برتر را کسب کنیم. تیم‌های شهداب و فولاد سیرجان نسبت به سایر تیم‌ها متفاوت هستند و شرایط بهتری دارند ولی با این حال، چند تیم دیگر همراه این دو تیم شانس قهرمانی دارند."

دیدگاه‌ها