کد خبر : 1991612 | 12 دی 1402 ساعت 22:02 | 26.5K بازدید | 25 دیدگاه

بی‌توجهی کمالوند به شایعات فضای مجازی

فراز آبادانی، فعلا مدیرعامل است!(عکس)

با وجود شایعات مطرح شده درباره سرمربیگری فراز کمالوند در صنعت نفت آبادان اما او فعلا به عنوان مدیرعامل خیبر مشغول به کار است.

فراز آبادانی، فعلا مدیرعامل است!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جدایی عبدالله ویسی از صنعت نفت آبادان، یکی از گزینه‌هایی که حول نیمکت این تیم مطرح شده، فراز کمالوند است. کمالوند که از ابتدای فصل جاری با دور از شدن سرمربیگری به عنوان مدیرعامل باشگاه خیبر خرم آباد فعالیت می‌کند، در دوران حضورش در نفت آبادان نتایج خوبی با این تیم گرفت و ضمن کسب رتبه هفتمی تا نیمه نهایی جام حذفی نیز این تیم را بالا برد.

کمالوند که از سوی طرفداران نفت آبادان لقب «فراز آبادانی» را به دست آورده بود، به واسطه همین محبوبیت نامش بیشتر از هر گزینه دیگری پیرامون نیمکت برزیل ایران شنیده می‌شود.

1974268

با وجود شایعات موجود درباره سرمربیگری کمالوند اما او امروز در تمرین خیبر خرم آباد حضور یافت و با اعضای تیمش دیدار کرد. مدیرعامل خیبری‌ها علاوه بر گفت و گو با رضا مهاجری در عکس یادگاری اعضای تیمش هم شرکت کرد تا به شایعات مجازی بی‌توجه باشد.

مدیرعامل کنونی خیبر خرم‌آباد دوستی عمیقی با مسعود عبدی مالک این باشگاه دارد و به واسطه همین رابطه نزدیک هم سمت مدیرعاملی این باشگاه را پذیرفت. موضوعی که شاید بشود آن را عامل اصلی ماندگار شدن کمالوند در خیبر و رد پیشنهاد نفتی‌ها تصور کرد.

دیدگاه‌ها