کد خبر : 1991627 | 12 دی 1402 ساعت 23:22 | 35.8K بازدید | 48 دیدگاه

پوستر معنی‌دار گل‌گهر پیش از آخرین بازی (عکس)

باشگاه گل‌گهر سیرجان با انتشار پوستری از زاینده‌رود و سی‌وسه پل به استقبال بازی با ذوب آهن رفته است.

پوستر معنی‌دار گل‌گهر پیش از آخرین بازی (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، روز آینده دو دیدار پایانی هفته پانزدهم لیگ برتر برگزار می‌شود و در یکی از این مسابقات تیم فوتبال گل‌گهر در ورزشگاه فولادشهر به مصاف شاگردان محمد ربیعی می‌رود؛ دیداری سخت و دشوار که البته امتیازات این مسابقه برای هر دو تیم از اهمیت زیادی برخوردار است.

اما نکته جالب توجه پوستری است که روابط عمومی باشگاه گل‎‌گهر برای این مسابقه با الهام از زاینده‌رود و سی‌وسه‌پل منتشر کرده است.

گفتنی است بازی قبلی گل‌گهر در لیگ برتر مقابل سپاهان برگزار شد و شاگردان اوزنیدیس موفق شدند در شرایطی این مسابقه را به سود خود پایان دهند که حواشی زیادی پیرامون این دیدار معوقه وجود داشت.

یکی از حواشی این مسابقه طراحی پوستری بود که در ابتدا با نام باشگاه سپاهان در فضای مجازی دست به دست می‌شد و خیلی زود با واکنش مسئولان رسمی باشگاه اصفهانی مواجه شد. 

1974288
باشگاه گل‌گهر با انتشار این پوستر نوشته است: «پوستر رسمی باشگاه گل‌گهر برای مصاف با ذوب‌آهن اصفهان با احترام به مردم شریف اصفهان و هویت تاریخی این شهر کهن و زیبا.»

حالا گل‌گهری‌ها در آستانه مصاف با ذوب آهن برای طراحی پوستر به اماکن تاریخی این شهر اشاره کرده‌اند. البته باشگاه سپاهان نیز پس از ماجرای آن پوستر پرحاشیه از پوستر خود رونمایی کرد که یکی از آثار باستانی شهر سیرجان در استان کرمان بود.

دیدگاه‌ها