کد خبر : 1991639 | 13 دی 1402 ساعت 00:18 | 13.4K بازدید | 4 دیدگاه

روسونری برنامه‌های نقل و انتقالاتی‌اش را رو نمی‌کند

میلان مخفیانه به دنبال بازیکن می‌گردد!

جفری مونکادا، مدیر فنی میلان، تایید کرد که میلان بدون رسانه‌ای کردن گزینه‌ها، به دنبال مدافع می‌گردد.

میلان مخفیانه به دنبال بازیکن می‌گردد!

به گزارش "ورزش سه"، پنجره نقل و انتقالات ژانویه در حال حاضر باز شده است و برخی از جابجایی‌ها در حال انجام است، برای میلان تا اینجای کار پیوستن مجدد متئو گابیا بعد از انتقال قرضی به ویارئال مسجل شده است. این بازیکن قرار است خلأ ناشی از مصدومیت‌های جدی فیکایو توموری و مالیک تیاو را پر کند.

جفری مونکادا، مدیر ورزشی میلان، به مدیاست گفت: "ما به یک مدافع خوب نیاز داشتیم، بنابراین گابیا برای ما بسیار مهم است. او بازیکنی محکم و سختکوش است و از فردا در کنار ما تمرین خواهد کرد."

اما این احتمالاً تنها مدافع میانی جدیدی نیست که به روسونری می‌پیوندد، زیرا استفانو پیولی در حال حاضر تنها یک مدافع از تیم بزرگسالان (سیمون کیائر) را آماده برای ادامه فصل دارد.

1974319

مونکادا در مورد احتمال خریدهای مجدد گفت: "با توجه به مصدومیت‌ها به مدافعانی نیاز داریم، بنابراین همه فرصت‌ها را ارزیابی خواهیم کرد. نمی‌توانم نام ببرم، ما باید مخفیانه کار کنیم، هر موقعیتی را ارزیابی کنیم و سپس بفهمیم که چه کسی را می‌توانیم به اینجا بیاوریم."

برنامه‌های میلان با حذف فرمان رشد، مشوق مالیاتی که به باشگاه‌های ایتالیایی اجازه می‌داد تا 50 درصد در مالیات برای حقوق بازیکنانی که از خارج از کشور امضا می‌شوند پس‌انداز کنند، با مشکل مواجه شده است.

دیدگاه‌ها