کد خبر : 1991655 | 13 دی 1402 ساعت 01:34 | 7.5K بازدید | 9 دیدگاه

میلان ۴-۱ کالیاری: شروع جذاب پیولی در ۲۰۲۴

میلان در دیداری آسان کالیاری را با نتیجه ۴-۱ شکست داد و به مرحله بعدی کوپا ایتالیا صعود کرد.

میلان ۴-۱ کالیاری: شروع جذاب پیولی در ۲۰۲۴

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که شاگردان استفانو پیولی در سری A نتایجی سینوسی می‌گیرند، آنها در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی میزبان کالیاری بودند. درنهایت میلان با درخشش لوکا یوویچ، حریفش را با ۴ گل در هم کوبید و به مرحله یک‌چهارم راه پیدا کرد.

در دقیقه ۴ ضربه سر خطرناک پتانیا می‌رفت که دروازه میلان را باز کند اما میرانته با واکنشی زیبا توپ را دفع کرد.

چهار دقیقه بعد نوبت به لوکا یوویچ رسید که پاسخ حمله حریف را بدهد. او روی پاس عدلی در محوطه جریمه به توپ رسید، اما دروازه‌بان کالیاری هم خوش درخشید و مانع گلزنی او شد تا دو موقعیت ابتدایی بازی را دروازه‌بانان دفع کرده باشند.

در ادامه بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد و دو تیم فرصت نزدیک شدن به دروازه یکدیگر پیدا نکردند. این وضعیت در نیمه اول ادامه داشت تا اینکه در دقیقه‌ ۲۹ یوویچ روی ارسال زیبای تئو هرناندز در مقابل دروازه صاحب توپ شد و به راحتی گل اول بازی را زد.

1974348

کالیاری کمی بعد از گل جلو کشید، اما دفاع میلان به خوبی مقاومت کرد و اجازه نفوذ حریف‌ به محوطه‌اش را نداد. در دقیقه ۴۲ باز هم هرناندز حرکتی را از سمت چپ آغاز کرد. او یک‌تنه همه مدافعان حریف را به هم ریخت و توپ را در لبه محوطه جریمه به یوویچ در داخل باکس سپرد. مهاجم سابق رئال ضربه‌اش را روانه دروازه کرد و با واکنش ضعیف دروازه‌بان موفق شد اختلاف را به عدد دو برساند.

1974349

نیمه اول با دبل یوویچ و نتیجه ۲-۰ به سود میلان خاتمه یافت.

میلان نیمه دوم را هم قاطع شروع کرد و پیروزی‌اش را تا حد زیادی قطعی کرد. روی یکی از حملات نصفه و نیمه تیم، توپ در شلوغی محوطه جریمه سرگردان بود. در همین حین چاکا ترائوره توپ را ربود و از روی نقطه پنالتی ضربه‌اش را زد. توپ از خط دروازه‌ گذشت و سومین گل میلان به‌دست آمد.

1974350

در ادامه نیمه دوم شاهد خلق حمله خاصی نبودیم. هر دو تیم حملات نصفه و نیمه‌ای داشتند اما به اندازه‌ای نبود که دروازه‌بانان مجبور به واکنش خاصی شوند.

در یکی از حملات کالیاری در دقیقه ۶۲ ضربه سر پتانیا به شکل نسبتاً خطرناکی از بالای دروازه میلان به بیرون رفت.

سرعت بازی در دقایق باقیمانده کم شد. تیم پیولی خیالش از برد راحت بود و بازی را مدیریت کرد.

در دقیقه ۸۷ کالیاری یکی از گل‌ها را جبران کرد. شوت پائولو ازی از پشت محوطه جریمه با برخورد به بازیکن میلان منحرف و دور از دستان میرانته وارد دروازه شد.

این گل به مذاق میلان خوش نیامد و لیائو دوباره اختلاف را به ۳ گل رساند. در دقیقه ۲+۹۰ کریستین پولیشیچ توپ را به لیائو در سمت چپ رساند. وینگر پرتغالی به محوطه جریمه وارد شد و ضربه‌اش را به سمت دروازه زد و توانست بازی را ۴-۱ کند.

1974351

در آخر بازی با ۴ گل میلان به پایان رسید و شاگردان پیولی به مرحله بعد جام حذفی ایتالیا صعود کردند.

دیدگاه‌ها