کد خبر : 1991664 | 13 دی 1402 ساعت 08:06 | 18.1K بازدید | 4 دیدگاه

آلوارو موراتا:

با سیمئونه حرف زدم، به اینتر نرفتم

آلوارو موراتا اعتراف کرد که در تابستان گذشته به پیوستن به اینتر نزدیک شده بود، اما در نهایت با تغییر نظرش در اتلتیکو مادرید ماندگار شد.

با سیمئونه حرف زدم، به اینتر نرفتم

به گزارش "ورزش سه"، موراتا تا اینجای کار بهترین فصلش را در اسپانیا سپری می‌کند و در ۲۳ بازی ۱۴ گل و ۳ پاس گل به ثبت رسانده است. دیه‌گو سیمئونه با تشکیل زوج آنتوان گریزمان و موراتا خط حمله‌ای آتشین در اتلتیکو ساخته است.

موراتا که سابقه بازی در سری A را دارد در مصاحبه‌ای افشا کرد که در تابستان به اینتر نزدیک بوده است. او گفت: «من رابطه بسیار خوبی با مربی و همچنین با مدیر ورزشی اینتر دارم. ماروتا قبلاً نیز مرا برای یوونتوس انتخاب کرده بود و ما همیشه رابطه خوبی با هم داشتیم. بله درست است. من به اینتر نزدیک بودم. خوشبختانه گزینه‌های زیادی داشتم، اما وقتی با سیمئونه، سرمربی تیم صحبت کردم، فهمیدم که بهترین تصمیم ماندن در اتلتیکو بود.

این یک گفت‌وگوی حضوری بود که در آن چیزهای زیادی گفتیم، نظرات زیادی را به اشتراک گذاشتیم و من تصمیم گرفتم که بهتر است در اینجا ادامه دهم. من همیشه سیمئونه را به عنوان یک مربی تحسین کرده‌ام و از کار کردن با او در داخل باشگاه لذت می‌برم.

1974363

برخی مواقع ترک تیم و پیوستن به باشگاه دیگر شرایط را بهتر می‌کند، اما وضعیت من در تابستان اینطور نبود. اینکه ماندم تصمیم بسیار خوبی بود و از انتخابی که کردم راضی هستم.»

دیدگاه‌ها